معرفی چند نکته در انتخاب کفش مناسب در موقعیت های گوناگون

وقتی می خواهید کمد لباس های خود را سر و شکل دهید بعضی از آیتم ها هستند که باید آن ها را جزء ضروری ترین ها قرار دهید و بعضی دیگر را در دسته ی لباس های لوکس و خیلی مجلسی. افراد معمولا کفش های خود را بر اساس اینکه مناسب اداره، رستوران، تعطیلات آخر هفته، مهمانی یا گردش بیرون از شهر هستند دسته بندی می کند. ما در اینجا شما را با انواع کفش مناسب برای مراسم های مختلف آشنا خواهیم کرد.

کفش مناسب موقعیت های مختلف

کفش کلاسیک مشکی

این کفش را می توانید در ادارات، مراسم مذهبی، محل کار و یا هر جای دیگری که به ذهنتان می رسد، بپوشید. لایه ی داخلی کفش باید تا ۴ تا ۵ سانتی متر ضخامت داشته باشد.

کفش تخت

این کفش ها بسیار متنوع و خیلی راحتند، رنگ ها و طرح های مختلفی دارند و می توانید آن را با شلوار جین یا شلوار کوتاه یا هر لباس دیگری بپوشید.

صندل

صندل های تخت یا پاشنه کوتاه از آن دسته کفش هایی هستند که آن ها را حتما باید داشته باشید. می توانید صندل های تخت طرح دمپایی یا هر نوع دیگر را انتخاب کنید و یا از رنگ های روشن، متالیک یا صندل های رنگارنگ مدل آفریقایی که مهره دارند استفاده نمائید.

بوت

همانطور که می دانید، بوت، کفش مناسب آب و هوای بارانی است. می توانید بوتی به رنگ مشکی یا قهوه ای و از جنس چرم یا جیر انتخاب کنید که با اغلب رنگ ها ست می شود. بوت های مختلف در طرح های متفاوت مثل بوت کوتاه یا تا مچ پا هم وجود دارد که گزینه هایی عالی محسوب می شوند. پاشنه ی بوت هم می تواند تخت، چند رنگ و یا هر طور باشد که مورد پسند شماست.

کفش هایی به رنگ خنثی

مسلما همیشه دلتان نمی خواهد رنگ مشکی بپوشید. خوب است که رنگ های خنثی دیگری مثل قهوه ای، خاکستری یا بژ را هم امتحان کنید. اما می توانید از رنگ سرمه ای هم در صورتی که لباسی متناسب با آن را دارید بهره ببرید. این کفش باید آنقدر متنوع باشد که بشود آن را با شلوار پارچه ای یا حتی پیراهن بلند هم پوشید.

کفش های پاشنه دار جلو باز

این کفش ها می تواند پشت باز یا پشت بسته باشد. پاشنه ی آن باید ترجیحا ۵ تا ۶ سانتی متر باشد. این کفش برای قرار، رستوران یا حتی برای مهمانی اعضای شرکت مناسب است. قسمت باز جلوی کفش، آن را جذاب تر می کند.

کفش مهمانی

کفش مهمانیهر خانمی باید یک جفت از این کفش های بی نهایت جذاب داشته باشد. می توانید یک جفت صندل پاشنه بلند نقره ای انتخاب کنید یا یک جفت کفش مشکی مجلسی و فاخر و یا کلی انواع دیگر از این دست کفش ها بپوشید. اگر دائما به مراسم رسمی می روید از پول خرج کردن بابت یک جفت کفش زیبا ابایی نداشته باشید.

کتانی

کتانی مشکیاگر کسی در حال تلاش است تا اندامش روی فرم بماند و ورزش می کند، باید یک جفت کتانی باکیفیت داشته باشد. همچنین اگر کسی زیاد پیاده روی می کند باید نوعی کتانی بگیرد که لایه ی داخلی ضخیمی داشته باشد تا از پاها به خوبی محافظت کند.

کفش های پشت باز موشی

کفش پشت باز موشییک جفت مول چرم یا جیر با پاشنه ای ۴ تا ۵ سانتی انتخاب کنید که بتوانید از اداره تا قرار خود در کافی شاپ آن را بپوشید. این کفش های پشت باز موشی طرح ها و رنگ های متنوعی دارند.

کفش موردعلاقه ی شما

این کفش می تواند یک جفت صندل مد روز، یک جفت کفش لژدار یا یک جفت کفش جذاب با کف ضخیم آنچنانی باشد. کفش موردعلاقه ی شما همچنین می تواند کفشی باشد که با لباس مجلسی خود می پوشید و یا هر کفشی که در روزهای عادی به پا می کنید.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *