مهمترین رازهای شیک پوشی زنان که هیچکس نمی داند

شیک پوشی و خوش استایل بودن رازهای مهمی دارد که کمتر کسی از آن ها باخبر است، رازهای ساده ای که شما را به شیکپوش ترین ها تبدیل میکنند.

خوش لباس ترین خانم داخل اتاق، همیشه کسی است که مناسب ترین لباس را برای آن موقعیت پوشیده است.برای مثال اگر در مجلسی حضور دارید که همه خانم ها ظاهر پوشیده تری دارند ، به گزارش پرشین وی مطمئنا اگر با یک دامن کوتاه در آن حاضر شوید به هیچ وجه خوش لباس دیده نمی شوید.

پوشیدن لباس در سایز مناسب

حتی خوش لباس ترین خانم ها نیز ممکن است لباسی مثل یک شلوار جین تنگ داشته باشند که زمانی سایز آنها بوده و هنوز دوست دارند به هیکل پیشین خود برگردند تا دوباره آن را بپوشند ، ولی هرگز تا زمانی که آن شلوار سایز آنها نباشد آن را نمی پوشند. مهم نیست چقدر لباس خاصی را در کمدتان دوست دارید، اگر دیگر اندازه نیست، باید از خیر آن بگذرید!

در دنیای مد و فشن مهمترین راز شیکپوش بودن ساده پوشی است، این یکی از نکاتی است که فشن بلاگرهای ایرانی و خارجی برای داشتن تیپ بهتر رعایت میکنند. حتما شما هم سلبریتی های معروفی را دیده اید که با ساده ترین لباس ها چقد شیک به نظر میرسند مثلا مگان مارکل عروس ملکه انگلیس در روز عروسی اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن  داشت و در عین حال فوق العده شیکپوش بود.

تناسب قد و وزن در شیکپوشی بسیار موثر است، شما برای شیکپوشی نیاز دارید که اندام متناسبی داشته باشید و وزن تان با قد تان هماهنگی داشته باشد. شاید در طول روز افراد زیادی را ببینید که با پوشیدن لباس‌های گرانقیمت اصلا شیکپوش به نظر نمیرسند، زیرا بین قد و وزن شان تناسبی وجود ندارد و همچنین متناسب با سن و رنگ پوست شان لباس انتخاب نکرده اند.

در هر سنی که هستید برای شیکپوش به نظر رسیدن لازم است که مطابق مد روز تیپ بزنید و از لباس های جدید استفاده کنید، وقتی مد روز را در انتخاب لباس مد نظر داشته باشید خود به خود تیپ شیک و جذابی خواهید داشت.

حفظ خوش پوشی دارند.

ما همیشه می توانیم از قبل بسیار خود را مرتب و آماده کنیم تا خراب کاری به بار نیاید. ولی فرق یک خانم همیشه خوش پوش با بقیه این است که او خود را برای مواقع اورژانسی نیز آماده می کند. برای مثال در کیف خود چسب زخم، نوار چسب و یا سنجاق قفلی و… داشته باشید که در صورت خراب شدن زیپ لباس، زخمی شدن و … بتوانید اوضاع را کنترل کنید. اصول شیک پوشی

توجه به استایل.

خانم های شیک هرگز کاملا وابسته به انواع مد های جدید نیستند. اصول شیک پوشی اگر یک لباس کلاسیک برای آنها برازنده و مناسب است آن را فدای یک استایل عجیب و غریب نمی کنند که نتیجه آن نامعلوم است، به همین دلیل آنها همیشه چیزی برای پوشیدن دارند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *