نکاتی برای انتخاب لباس زنانه زیبا و برازنده

تاثیر لباس روی دیگران تنها بخشی از اهمیت آن است؛ بخش اصلی اهمیت لباسی که انتخاب می‌کنید، به دلیل تاثیر آن روی خودتان است. لباس یک زن با احساس خوبی که به او می‌دهد، باعث می‌شود اعتماد به نفسش هم بالاتر برود و روحیه بهتری پیدا کند. احساس اعتماد به نفس هم به راحتی به دیگران قابل انتقال است.  بنابراین علاوه بر لباس مهمانی که همه آن را می‌بینند، لباس راحتی منزل هم اهمیت خاص خودش را دارد و به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت.

لباس پوشیدن

اگر فکر می کنید خرید لباس و صرف هزینه همه چیز برای خوش پوشی و جذابیت است سخت در اشتباه هستید. نکات ریز و درشتی در انتخاب و پوشیدن لباس های خانم ها وجود دارد که در همه چیز تمام بودن تیپ یک خانم شیک نقش دارد.

در این مقاله شما را با نکاتی هوشمندانه در موضوع فشن آشنا می کنیم، که هیچوقت قدیمی نشده، و رعایت آنها به شما کمک می کنند تا بتوانید دیگران را تحت تاثیر ظاهر خودتان قرار دهید.

 ۱٫ مطمئن باشید لباس زیرتان دقیقا کاری را که باید انجام دهد انجام می دهد، یعنی شما را طوری بالا بکشد که نوک سینه ها دقیقا بین شانه و آرنجتان باشند.

 ۲٫ طرح های پارچه را دقیقا با توجه به سایزتان انتخاب کنید. هرچه سایزتان بزرگتر است، الگوهای طرح پارچه نیز باید بزرگتر باشند و برعکس.

یکی از اشتباهات بزرگی که می‌توان موقع ست کردن استایل مجلسی انجام داد، هماهنگ نبودن رنگ‌ها با هم است؛ به خصوص هماهنگی بین روسری، مانتوی مجلسی و پیراهن زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد. هیچ وقت فکر نکنید «مانتو را که بیشتر از چند دقیقه تنم نمی‌بینند»، چون این فکر می‌تواند سرآغاز اشتباهات دیگری باشد. سعی کنید بین رنگ‌های به کار رفته در مانتو و شال یا روسری‌تان هماهنگی برقرار کنید و سراغ رنگ‌هایی نروید که زمین تا آسمان با هم فرق دارند. نکته مهم بعدی این است که معمولا استفاده از یک روسری ابریشم شیک، رسمیت بیشتری نسبت به شال دارد؛ مگر اینکه روسری کمتر از شال به شما بیاید.

 یکی از نکات ریزی که می‌تواند باعث شود در یک مهمانی مجلسی زیباتر به نظر برسید، توجه به مدل کیف، کفش، پیراهن، مانتو و حتی موهاست! برای مثال وقتی موهایتان کوتاه است یا زاویه‌های تیز دارد، استفاده از پیراهنی که زاویه تیز دارد و کیف و کفشی با لبه‌های برش خورده، می‌تواند زیبایی شما را بیشتر کند. در صورتی که وقتی موهایتان بلند و آن‌ها را شینیون کرده‌اید، بهتر است سعی کنید لباسی بپوشید که به انحنای مدل موهایتان بیاید و خیلی خشک یا خشن به نظر نرسد.

برای ایجاد خطای چشم و نشان دادن پاهایی بسیار کشیده، کفش های پاشنه بلندی انتخاب کنید که با رنگ پوستتان هماهنگ باشند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *