نکاتی مهم در انتخاب خرید لباس مجلسی

در انتخاب لباس مجلسی مناسب باید همیشه نکاتی را مد نظر قرار داد.هر کسی با توجه به فرم بدنی و اندام خود باید این شرایط را در نظر گرفته سپس با توجه به آنها برای خود لباس مجلسی متناسب با چهره و اندام خود را انتخاب نمایید.

ما در ادامه شما را با نکاتی ک برای انتخاب یک لباس مجلسی مناسب میباشد به شما عزیزان ارایه میدهیم. امیدواریم که این مطلب و تصاویر مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

لباس مجلسی را با توجه به نوع مجلس انتخاب نمایید

شاید اولین معیار انتخاب لباس مجلسی، دقت به این موضوع است که کجا دعوت شده‌ام؟ مراسم چگونه برگزار خواهد شد؟ محل برگزاری مراسم کجاست؟ آیا مراسم مختلط است؟ و چند سوال دیگر که باید هنگام انتخاب لباس مجلسی از خود بپرسید. مسلما اگر مجلس ساده و خودمانی است، شما هم باید یک لباس معمولی را انتخاب کنید ولی اگر مجلس در تالار است، طبیعتا باید لباس مجلسی خیلی شیکی انتخاب کنید.

می‌دانید که لباس مجلسی مناسب برای مجالس مختلط بسیار متفاوت از لباس مجلسی زنانه می‌باشد. پس هنگام انتخاب لباس مجلسی ابتدا در مورد نوع میهمانی تحقیق کنید. در واقع تحقیق در این مورد، جزو نکات مهم در انتخاب لباس مجلسی است.

نقاط نقص خود را پنهان کنید

ممکن است شکم شما بیش از حد بزرگ باشد، انتخاب لباسی که شکم شما را نمایان کند، مطمئنا کار اشتباهی است، باید لباسی را انتخاب کنید که توجه هیچکس را به سمت شکم شما جلب نکند. مثلا اگر سینه‎های متناسبی دارید، می‌توانید توجه را به سمت سینه جلب کنید تا شکمتان به چشم نخورد. اگر فرم پاهایتان زیبا نیست لباس مجلسی بلند و یا شلوارهای بسیار گشاد را انتخاب کنید که پاهایتان به چشم نخورد..

اغلب اوقات وقتی لباسی را انتخاب می‌کنید که یک ویژگی را پنهان می‌کند، می‌توانید با برجسته کردن اندام دیگری آن را متعادل کنید. پس این موضوع هم جزو نکات مهم در انتخاب لباس مجلسی می‌باشد.

رنگ لباس مجلسی را با رنگ پوست و موی خود تطبیق دهید

یکی دیگر از معیارها و نکات مهم در انتخاب لباس مجلسی انتخاب رنگ لباس مجلسی است. مانند لباس‌های دیگر، رنگ لباس مجلسی نیز باید بر اساس رنگ پوست و همچنین رنگ مو انتخاب شود. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که کدام رنگ مو و رنگ پوست با رنگ لباس مجلسی متناسب است، روش آزمون و خطا را امتحان کنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *