نکاتی که قبل از خرید لباس بچه گانه دخترانه باید بدانیم + تصاویر

داشتن یک کودک خوش پوش و خوش استایل خواست هر پدر و مادری است . برای دستیابی به این خواسته پدر و مادرها باید تیپ و ظاهر کودکان خود را شناخته و بدانند با چه مدل لباس بچگانه هایی خوش تیپ و جذاب می شوند اینکه تصور کنید فقط پوشیدن لباس بچگانه های گران قیمت و برند می تواند ظاهر فرزند دلبند شما را جذاب کند سخت در اشتباهید در درجه اول باید اندام فرزندتان را بشناسید و البته رنگ پوست و چشم ها را با رنگ لباس های انتخابی مطابقت دهید هر بیشتر از مد و اصول شیک پوشی بدانید در این راه کمک بیشتری به شما خواهد شد .

راهنمای انتخاب لباس بچه های تپل -برای دختربچه های چاق لباسهای بی شکل گشاد انتخاب نکنید. شلوار ورزشی های گشاد برای ورزش است نه برای بیرون رفتن. این لباس ها به هیچ وجه اندامشان را زیباتر نمی کند.

– سبک لباسهایی که آستین های باریک، قسمت کمر و پاهای تنگ دارند یا هر چیزی که بدنی واقعاً خوش فرم می خواهد تا زیبا به نظر برسد، به درد این دخترها نمی خورد. گذشته از اینکه این لباسها ایراد و اشکال های اندامشان را چندبرابر نشان می دهد، بسیار برایشان ناراحت خواهد بود و گردش خونشان را هم مشکل ساز می کند.

– شلوارها، شلوارک ها و دامن هایی انتخاب کنید که در پشت کمر کشی باشد اما از جلو زیپ و دکمه بخورد.

– شلوار جین های کشی انتخاب کنید.

– لباسهایی انتخاب کنید که به خوبی اندازه شان باشد و در آن احساس راحتی کنند.

– برای جلوگیری از عرق کردن بدن برایشان از پودر و اسپری بدن استفاده کنید.

به آنها دامن شلواری بپوشانید که هم برایشان راحت تر است و هم جایگزین خیلی خوبی برای دامن به حساب می آید.

– اجازه ندهید دخترتان لباسهای سنگینی بپوشد که باعث می شود بیش از حد گرمش شود. لباسهای مخملی، پشمی و سایر پارچه های حجیم از این دسته هستند.

– به دخترتان یاد بدهید که چطور می تواند از لباسهای چند لایه استفاده کند. مثلاً یک سویشرت یا ژاکت با خود داشته باشد که درصورت نیاز تن کند.

– شلوارک های کوتاه تنگ برایشان نخرید.

گاهی به دلیل مشغله و گاهی هم به دلیل بی توجهی والدین جزییات لباس پوشیدن در کودکان خود را فراموش می کنند و در مدرسه ، مهمانی ها ، جشن تولد و مناسبت های مختلف تفاوتی در ظاهر فرزند خود ایجاد نکرده و همیشه به یک شکل و یه شیوه عمل می نمایند . داشتن ظاهر آراسته و شیک و مرتب برای بچه ها جذابیت و اعتماد به نفس به همراه می آورد که برای حصول این اعتماد به نفس فقط والدین هستند که باید توجه نشان دهند

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *