نکات خرید حلقه ازدواج + تصاویر

قبل از انتخاب و خرید حلقه ازدواج باید این نکات را بدانید تا بتوانید بهترین حلقه ازدواج را انتخاب کنید و از خریدتان سالهای سال راضی باشید.

خرید حلقه ازدواج یکی از خرید های مهم مراسم عروسی است که باید در خرید آن دقت کنید زیرا قرار است یک عمر در  دست شما باشد و از نگاه کردن به آن لذت ببرید پس پیش از خرید آن این نوع سوالات را از خودتان بپرسید تا بتوانید دقیقا همان چیزی را که میخواهید را پیدا کنید و سپس شروع به خرید کنید. آیا شما فکر می کنید که حلقه شما و حلقه همسر شما باید مطابقت داشته باشند؟ آیا میخواهید حلقه ازدواج تان ساده باشد یا نگین دار؟ آیا حلقه ازدواج طلای سفید دوست دارید یا طلا زرد؟

هرگز نباید فراموش کنیم که آنچه به یک حلقه ازدواج معنا می بخشد، ارزش معنوی و مفهومی آن است و نه صرفا جنس آلیاژ به کار رفته در آن. اما به طور معمول تقریبا در همه جوامع از طلا به عنوان عنصر سازنده حلقه ادواج استفاده می شود. شاید علت این موضوع این است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند نماد تعهد و عشق ارزشمند آن ها، خود یک چیز ارزشمند باشد.

حلقه ساده با توجه به این که به طور صد درصد از طلا ساخته می شود و دارای سنگ تزیینی و … نمی باشد، لذا اگر روزی قصد فروش آن را داشته باشید، قادر به فروش آن به نرخ روز طلا هستید، برخلاف مدل های نگینی که در هنگام خرید، کل آن به قیمت طلا و جواهر محاسبه شده و اگه روزی قصد فروش آن را داشته باشید، طلافروشان سنگ ها و نگین ها را جدا کرده و از وزن کل کم می کنند. البته انگشتر های ازدواج جواهر کاری شده نیز بسته به نوع و ترتیب جواهر به کار رفته می توانند بسیار زیبا و چشم نواز باشند که البته این زیبایی، رابطه مستقیمی با قیمت این نوع جواهر دارد. 

انتخاب سبک حلقه نامزدی به اندازه انتخاب سایز آن اهمیت دارد. اگر سبک مناسب را انتخاب کنید، احساس راحتی بیشتری در هنگام به دست داشتن آن خواهید داشت.

حلقه نامزدی کلاسیک یا سنتی یکی از انواع محبوب حلقه بین زوج هاست، هر دو سطح داخلی و خارجی این نوع حلقه گرد است و اکثر زوج‌ها برای ست کردن حلقه به سراغ این گزینه می‌روند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *