نکات مهم در انتخاب تیشرت زنانه

آیا شما زمانی که تی شرت دلخواه خود را می پوشید، به اینکه مناسب شماست هم توجه می کنید؟


احتمالا وقتی شما در حال خرید تی شرت هستید، واقعا به تیپ بدن خود توجه نمی کنید و فکر می کنید که تی شرت ها لباس های غیر رسمی هستند و همه افراد می توانند آنها را بپوشند، درسته؟

اشتباه می کنید، هر سایز و هر مدل تی شرت لزوما بر تن همه اشخاص عالی و خوب به نظر نمی رسد. سبک ها و مدلهای مختلفی برای اندام های مختلف وجود دارد. پس به نکات ما دراین باره توجه کنید.

این مدل خاص معمولا همه جا موجود است و خرید مطلوبی محسوب می شود، اما باید بدانید که این نوع تی شرت مناسب همه افراد نیست.


تی شرت های یقه هفت برای زنانی خوب است که بالاتنه بزرگ دارند. یقه هفت باعث می شود بالاتنه کوچکتر دیده شود.

هرچه یقه هفت پایین تر باشد، شما لاغرتر به نظر می رسید. این نوع یقه، سایز بالاتنه شما را کوچکتر نشان می دهد و همچنین موجب می شود که بیشتر به روی صورت شما توجه و تمرکز بشود .


از طرف دیگر اگر شما بالاتنه صاف و بدون برجستگی مشخص دارید، مطمئنا این نوع لباس سبک مناسب اندام شما نیست، زیرا لباس های یقه هفت همیشه باعث می شود که بالاتنه شما کوچکتر به نظر برسد. لباس زیر بادکرده و بزرگ هم به شما کمک نمی کند و تنها موجب می شود که ظاهری غیر طبیعی پیدا کنید.

تی شرت بلند در حال حاضر بسیار رایج و مد شده است، اما برای همه افراد مناسب و جالب نیست.


این نوع تی شرت بهتر ازهمه بر تن زنانی که بدن آنها فریبندگی و برجستگی اندکی دارد، جالب به نظر می رسد، زیرا اندام آنها را برجسته و مشخص می کند. اغلب اوقات این مدل تی شرت از پارچه ای که به بدن می چسبند تهیه می شوند و اگر شما بالاتنه صاف و ران های باریک و لاغری دارید، پوشیدن این نوع تی شرت برای شما مناسب نیست.

اگر شما ران های لاغری دارید ، تی شرت بلندی را انتخاب کنید که متناسب با بدن شما است نه اینکه به بدن شما بچسبد.

همچنین یک کمربند پهن و ضخیم که بر روی قسمت ران پوشیده بشود، وسیله بسیار خوبی است که به یک تی شرت بلند افزوده بشود، و باعث می شود که به ظاهر معمولی کل بدن شما تاثیر فریبنده ای ببخشد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *