همه چیز درباره شلوار های مام استایل و بوی فرند

آیا داستان شلوار‌های مام استایل را می‌دانید؟

در اصل مام استایل یک اصطلاح عامیانه برای شلوار جین‌های فاق بلندِ زنانه است که در اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ وارد بازار شدند و مورد استقبال عموم خانم‌ها قرار گرفتند.

در اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ این شلوار بیشتر در میان زنان میان سال آمریکایی رواج پیدا کردند. و در دهه‌ی ۲۰۱۰ دوباره ترند شدند و میان زنان جوان و پیرو مد روز و سبک هیپ هاپ (طرفداران موسیقی هیپ هاپ که لباس های گشاد و بزرگتر از سایز خود می پوشند.) محبوبیت پیدا کردند. این محبوبیت در سال‌های اخیر هم به چشم می‌خورد و شما این سبک شلوارها را در اکثر فروشگاه‌‏های شلوار جین می‌بینید.

دلیل محبوبیت شلوار مام استایل چیست؟

پاسخ این سوال سخت نیست، چرا که این شلوارها فاق بلندی دارند به صورتی که کمر آن‌ها در بالای ناف قرار می‌گیرد و اگر خانم‌ها کمی پهلو وشکم داشته باشند فاق بلند این شلوار آن‌ها را پوشش می‌دهد. همچنین بلندی فاق این شلوارها پایین تنه‌ی خانم‌ها را کشیده‌تر از حالت معمولی نشان می‌دهد.

شلوارهای مام استایل برای داشتن یک استایل کژوال شیک و جذاب، راحتی وسوسه انگیزی دارند، چرا که خانم‌ها می‌توانند برای مدت طولانی در طول روز آن‏ها را بر تن داشه باشند و شیک بنظر برسند در حالی که بسیار راحت هستند.

شلوار مام استایل با چه اکسسواری ست می شود؟

هنگامی که شلوار مام استایل را بدون بلوز‌ و کفش مناسب پرو می‌کنید، با نگاه کردن در آینه، ممکن است احساس خوبی به آن نداشته باشید، ولی نکته‌ی هوشمندانه‌ی این سبک شلوار همین جاست چون اگر بدانید با شلوار مام استایل چی بپوشید، پتانسیل این را دارد که برایتان تبدیل به یکی از دوست داشتنی‌ترین شلوارها شود و یکی از بهترین استایل‌های کژوال خود را خواهید داشت. پس ما اینجاییم تا شما را در این ست کردن‌ها راهنمایی کنیم. در هر سنی که باشید می‌توانید استایل کژوال روزمره‌ی خود را با شلوار مام استایل، بسازید و زیباتر و جوان‌تر به نظر برسید. اگر در فصل سرد سال هستید یک بافت گشاد را با نیم بوت و شلوار مام استایل خود همراه کنید و اگر درفصل گرم سال هستید یک تیشرت و یا یک تاپ لینن را با کفش کتانی و شلوار مام استایلِ خود همراه کنید. همچنین شلوار مام استایل را با کفش‌های پاشنه بلند فراموش نکنید، زیرا یک استایل کژوال شیک برای مهمانی‌های خودمانی خود نیاز دارید. البته یک شومیز مجلسی زنانه‌ با رنگ‌های شاد و بهاری هم در کنار آن‌ها یک ترکیب زنانه و عالی می‌سازد.

تفاوت شلوار مام استایل با شلوار بوی فرند چیست؟

با اینکه شلوار بوی فرند زمان زیادی است که وارد بازار شده است ولی بسیاری از خانم‌ها، باز هم می‌پرسند شلوار بوی فرند چیست؟ آیا با شلوار مام استایل فرق دارد؟

جوابشان این است که شلوار جین بوی فرند یک نوع شلوارِ برگرفته از الگوی مردانه است که برای خانم ها سایز بندی شده است. وقتی خانم‌ها این نوع جین را می‌پوشند به نظر می‌رسد شلوار دوست پسرِ خود را برای گشادی و راحتی‌اش کوتاه کرده‌اند و سپس آن را پوشیده‌اند. احتمالاً همین راحت بودنِ شلوارِ بوی فرند و شلوارِ مام استایل است که باعث شده بعضی از خانم‌ها نتوانند آن‌ها را از هم تشخیص دهند ولی اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که فرم شلوار بوی فرند کاملاً مردانه است و زمختیِ شلوارهایِ مردانه را هم دارد.

شلوار مام استایل یا شلوار بوی فرند؟ کدامشان ترندِ امسال هستند؟

تصاویر کالکشن‌ها و ترندها هر سال توسط مجلات مد و فشن مانند “Vogue” منتشر می‌شوند که شما می‌توانید با دیدن آن‌ها همیشه با مد روز پیش بروید. همان گونه که در تصویر هم می بینید شلوار جین مام استایل در کالکشن های طراحان معروف دنیا در سال ۲۰۱۸ بر روی کت واک ها دیده شده است و همچنین شلوار جین بوی فرند را در بین کالکشن‌های ۲۰۱۹ می‌توان مشاهده کرد. پس کاملاً واضح است که مام استایل ترند ۲۰۱۸ بوده و امسال شلوارهای بوی فرند ترند هستند.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *