واگذاری بخشی از مسئولیت های اجرایی به انجمن های طراحی لباس استان های کشور

در دیدار دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با رئیس و اعضاء انجمن طراحان پارچه و لباس هرمزگان مطرح نشد

حمید قبادی دانا ـ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با هیات همراه و جلالی  ـ کارشناس مسئول مد و لباس استان هرمزگان در جلسه هیات مدیره انجمن طراحان پارچه و لباس هرمزگان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، قبادی با حضور در دانشگاه فاطمیه هرمزگان با اعضاء انجمن طراحی پارچه و لباس استان دیدار و ضمن شنیدن مطالب رئیس و اعضاء جلسه نکاتی را بیان داشت.

قبادی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های دیرین سرکار خانم دکتر آریانا ـ رئیس دانشگاه فاطمیه بندرعباس و رئیس انجمن طراحان استان هرمزگان به اهمیت و جایگاه تشکل­های غیر دولتی پرداخته و اعلام کرد: انجمن­های تخصصی یکی از بازوان قدرتمند تحقق اهداف مد و لباس ایرانی ـ اسلامی در کشور هستند.

مشاور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: بر اساس برنامه­ریزی­های انجام شده و در صورت ایجاد ساختار نهایی انجمن­ها در قالب اساسنامه­های متشکل و جامع بسیاری از ماموریت­های اجرایی حوزه مد و لباس با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان­ها به آنها واگذار می­شود.

قبادی با اشاره به نمونه موفق انجمن طراحان استان هرمزگان از مسئولان استانی به ویژه حوزه کارشناسی مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده شود.

در این جلسه آریانا ـ رئیس انجمن طراحان از همکاری خوب حوزه کارشناسی مد و لباس فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی و آمادگی این انجمن را برای ایفای ماموریت مختلف مطابق اساسنامه اعلام نمود.

لازم به ذکر است انجمن طراحان استان هرمزگان تاکنون دو عنوان کتاب تخصصی و دو عنوان کتاب مجموعه آثار طراحی شده را منتشر و به زودی وارد دهمین سال فعالیت خود می­شود.

منبع:بنیاد ملی مد و لباس

درباره ی

مطلب پیشنهادی

انواع مدل کمربند های پهن در بهار 

هاتیک: ممکن است به یاد داشته باشید که در سال های خیلی دور، زمانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *