چندین ایده ساده برای ست کردن مادر و دختری

نخستین کاری کـه باید برای ست کردن مادر و دختری انجام دهید، توجه بـه رنگ مو، پوست و چشم‌های خود و دخترتان اسـت. بادقت بـه این موارد اسـت کـه میتوانید بر اساس رنگ پوست تان رنگ لباس مناسبت ان را انتخاب کنید. اگر دخترتان شبیه شماست، مشکل خاصی وجود ندارد و هردو میتوانید از یک رنگ لباس استفاده کنید؛ اما اگر شباهت او بشما کم اسـت؛ باید بیشتر دقت کنید.

یکی از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید، مسئله راحتی لباس است. تشخیص اینکه لباسی برای خودتان راحت است یا نه، کار آسانی است؛ اما بچه‌ها معمولا نمی‌توانند به راحتی احساسشان را انتقال دهند.

به همین دلیل لازم است بعد از انتخاب لباس به زبان بدن فرزندتان دقت داشته باشید یا اگر به سنی رسیده که می‌تواند صحبت کند، از او درباره احساسش بپرسید؛ مثلا وقتی دیدید مرتب گردنش را می‌خاراند یقه لباسش را چک کنید یا مستقیم از او بپرسید که چه چیزی اذیتش می‌کند.

رنگ‌ها تاثیر زیادی روی روان انسان‌ها می‌گذارند، به همین دلیل است که دنیای امروز مد و لباس روی پوشیدن رنگ‌های شاد و روشن تاکید زیادی می‌کند.

استفاده از رنگ‌های شاد در دنیای بچه‌ها حتی اهمیت بیشتری دارد. واقعیت این است که رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای یا خاکستری برای روحیه آن‌ها مناسب نیست؛ مگر اینکه کنار رنگ‌های روشن و شاد قرار بگیرد.

به همین دلیل بهتر است بیشتر از اینکه استایل فرزندتان را به رنگ‌های تیره استایل بزرگسالان نزدیک کنید؛ استایل خودتان را با رنگ‌های شاد دنیای او بیامیزید.

قدم بعدی تصمیم گرفتن در مورد خرید لباس آماده یا سفارش دوخت آن اسـت. طبق معمول برای انتخاب پیراهن مجلسی، پیدا کردن لباس آماده‌ای کـه برای مادر و دختر مناسب باشد، آسان نیست؛ اما برای ست کردن پالتو و کاپشن دخترانه یا سایر رویه‌ ها اینکار خیلی آسان می شود. درنظر داشتن این نکته بـه صرفه‌جویی در زمان تان کمک میکند.

بهتر اسـت برای انتخاب پارچه از جنس نخ پنبه یا کتان استفاده کنید. پارچه‌های الیاف طبیعی مزایای خاص خودشان را دارند. اگر فکر میکنید رسمیت مراسمی کـه قرار اسـت با دخترتان در آن حاضر شوید زیاد اسـت؛ بـه جنس آستر لباس دقت کنید کـه با پوست، تماس مستقیم دارد و رویه لباس را از پارچه مجلسی‌تری تهیه کنید.

انتخاب لباس روزمره برای ست کردن، آسان‌تر از ست کردن لباس مجلسی اسـت چون پیدا کردن لباس‌های رسمی و زرق و برق‌دار آسان نیست. برای این کـه بتوانید لباس‌ های روزمره‌تان رابا دخترتان ست کنید، ساده ترین کار استفاده از لباس‌ هایی با پارچه‌ های بدون طرح و رنگ‌های یکسان اسـت.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *