چند ترفند مهم برای شیک پوشی با لباس جین

اگر بگوییم با ورود جین به دنیای مد و لباس، انقلابی به پا شد که توانست میخ‌های محکمش را برای دهه‌های بعد هم بکوبد و جای خودش را دل میلیون‌ها آدم باز کند، اشتباه نکرده‌ایم. جین حوالی سال ۱۸۷۰ میلادی ابداع شد و ابتدا برای کارکنان معادن و کابوی‌ها طراحی شده بود؛ اما بالاخره در سال ۱۹۵۰ میلادی توانست بین نوجوانان طرفداران زیادی پیدا کند. همین مسئله هم پای جین را به دنیای مد و لباس باز کرد؛ طوری‌که این روزها کمتر برندی پیدا می‌شود که از پارچه‌های لی یا جین برای تولید محصولاتش استفاده نکند و حتی بعضی برندها هم به طور خاص فقط به تولید جین می‌پردازند. با توجه به اهمیت لباس‌های جین در دنیای امروز، در این مقاله به شما می‌گوییم چطور می‌توانید با این لباس‌ها، ست‌های زیبایی برای خودتان بسازید.

قانون کلی در مورد جین­های گشاد این است که در پوشیدن آن­ها خیلی محتاطانه عمل کنید، برای مثال هنگام استفاده از این جین­ها از تاپ­های جذب به عنوان ست انتخاب کنید. البته لازم نیست خیلی در انتخاب بلوز نگران باشید. پوشیدن بافت­های سایز بزرگ و یا تی‌شرت­های بلند نیز باعث می شود تا تجربه ی یک استایل مدرن را به همراه جین­‌های گشاد داشته باشید.

شاید شنیده باشید که استفاده از لایه‌های متعدد در استایل، آن را جذاب‌تر می‌کند. این قانون کاملا درست است؛ برای مثال گفته می‌شود در فصل بهار برای داشتن یک ظاهر جذاب می‌توانید روی پیراهن یا مانتویتان از یک کاردیگان و یک بارانی استفاده کنید؛ اما وقتی پای جین وسط باشد این قانون چطور اعمال می‌شود؟ ما اسمش را می‌گذاریم قانون دو جین و نصفی؛ به این معنی که می‌توانید دو تکه لباس جین مثل دامن بلند و مانتو برای خانم‌ها یا پیراهن و شلوار برای آقایان را با یک لباس سوم ترکیب کنید که نه رنگ آن به لباس جینتان شباهت دارد و نه جنس پارچه آن. برای مثال کافی است یک تی شرت سفید یقه گرد یا حتی یقه هفت مردانه را زیر پیراهنتان بپوشید و دکمه‌های پیراهن را باز بگذارید. با این کار جوان‌تر و شیک‌تر به نظر می‌رسید.

  • وقتی دو تکه از لباس‌هایتان از جین تهیه شده است، بهتر است سراغ اکسسوری‌های تهیه شده از این پارچه نروید. در عوض سراغ اکسسوری‌های متنوع و هیجان انگیزی بروید که به استایلتان رنگ و لعاب بیشتری می‌دهند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *