چند نکته برای پوشیدن و ست کردن بلوز و شلوار زنانه

ترکیب رنگ ها در لباس پوشیدن می تواند استایل شما را بی اندازه شیک و زیبا جلوه دهد کافیست رنگ ها را به درستی با هم بیامیزید. شاید کمد لباس هایتان مملو از رنگ های متنوع و هیجان انگیز باشد اما ندانید کدام رنگ ها ترکیب زیبایی در کنار هم خواهند داشت.

  • ترکیب رنگ نارنجی و مشکی

برای پوشیدن این دو رنگ خجالتی نباشید. رنگ مشکی در کنار رنگی پر هیجان نارنجی فوق العاده می شود. یک کیف راه راه زیبا هم به استیال تان جذابیت بیشتری می دهد.

از این دو رنگ هم می توانید به عنوان رنگ سال یاد کنید و در تمام طول سال نیز قابل استفاده است. یک شلوار خاکستری تیره با یک بلوز صورتی کم رنگ هم در کنار هم بسیار جالب می شود. در استفاده از این دو رنگ هیچ محدودیتی ندارید. در فصول مختلف سال از لوازم جانبی هم رنگ برای تشدید این زنگ های زیبا استفاده نمایید.

  • ترکیب رنگ نارنجی و آبی

انتخاب یک شلوار آبی و یک بلوز نارنجی بسیار انتخاب شجاعانه ایست. برای اینکه کمی متفاوت شوید از نارنجی تیره تر یا آبی تره تر استفاده کنید. یک کفش کرم هم می تواند زیبایی این ترکیب را دو چندان کند.

سفید با هر رنگی ترکیب می شود اما ترکیب آن با رنگ زرد جذابیت کمتری نسبت به ترکیب با رنگ بنفش دارد. این ترکیب رنگ بسیار متنوع است و شما می توانید از هرگونه اکسسوری در کنار آن استفاده کنید و از زیبایی اش لذت ببرید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *