چگونه بهترین مدل دسته گل عروس را انتخاب کنیم؟

یکی از نکاتی که بیشتر مهمان ها به آن توجه می کنند، دسته گل عروس خانم است. ما یک راهنمای خوب برای سفارش یک دسته گل ایده آل برای جشن ازدواج تان تدارک دیده ایم.اگر فکر می کنید که خودتان خیلی خوش سلیقه اید که هیچ؛ اما اگر می خواهید از ما هم بشنوید که چه گل هایی برای شما مناسب ترند:

 اگر کمی ابتکار به خرج دهید می توانید دسته گل های منحصر به فردی سفارش دهید که در آن از ترکیب میوه ها و سبزی ها و حتی تور و روبان استفاده شده باشد. البته این نوع دسته گل برای عروس هایی مناسب است که دوست دارند متفاوت باشند. اگر هم قرار است جشن ازدواج شما در یک فضای بسته و کوچک مثل منزل تان برگزار شود به سراغ گل هایی در دسته گل تان بروید که بوی زیادی نداشته باشند. 
مثلا گل مریم و شب بو برای چنین مراسمی مناسب نیستند. برعکس شما می توانید چنین گل های خوش بویی را برای جشن های مفصل تر و در فضای بازی مثل باغ استفاده کنید.

در انتخاب گل های دسته گل عروسی تان حسابی دقت کنید زیرا قرار است کلی پول بابت شان دهید، سعی کنید گل هایی انتخاب کنید که ماندگاری زیادی دارند و بعد از خشک کردن ان ها همچنان زیبا هستند. گل های ظریف انتخاب کنید که ساقه ضخیمی نداشته باشد زیرا هم زیباتر هستند و هم بعد از خشک کشدن کاربرد زیادی دارند. بهترین گل هایی که میتوانید برای دسته گل تان مورد استفاده قرار دهید عبارتند از:انواع گل رز، سوسن، ارکیده و بنفشه که دسته گلی خاص به شما میبخشند.

اگر می خواهید جلوی لباس شما خیلی به چشم بیاید مدل دسته گل عروس کوچکی انتخاب کنید، اگر قسمت دامن لباس شما ساده است مدلی انتخاب کنید که گل هایی به صورت آویزان وآبشاری داشته باشد.سعی کنید دسته گل های فصل را انتخاب کنید. گل های فصل ، نه تنها تازه تر و ارزان تر هستند ، بلکه با محیط و آب و هوا نیز سازگاری بیشتری دارند. مدل دسته گل رُز در فصل تابستان، گل های لاله و نرگس در  فصل بهار ، زنبق  در فصل پاییز و نیلوفر در فصل زمستان بسیار مناسب هستند . گل های مقاوم را انتخاب  کنید. گل هایی را  برای دسته گل عروس  انتخاب کنید   که به آسانی پژمرده نشوند و بتوانند ساعتها بدون آب تر و تازه  باقی بمانند .  بعنوان مثال رزهای هلندی ، لیلیوم های هلندی ،  ارکیده و آفتابگردان گزینه های مناسبی  هستند. بهتر است در این مورد با گل فروش ها مشورت کنید. بهتر است در مورد معانی گل ها  نیز کمی تحقیق کنید. برای مثال یاسمن نماد خوشی و لذت و ارکیده نماد عشق است. بنابراین در انتخاب مدل دسته گل عروس باید نهایت دقت و سلیقه را إعمال کرد

رنگ دسته گل را با توجه به  رنگ پوست  و آرایش خود  انتخاب کنید، به این  معنا که اگر پوستی روشن دارید  نباید  از دسته گل عروس خیلی تیره استفاده کنید؛ رنگ پریده تر دیده می شوید و برعکس. به تم آرایشی که برای شما در نظر گرفته می شود، توجه کنید.رنگی مکمل آن انتخاب کنید. مثلا برای تم رنگ صورتی دسته گل عروس صورتی تیره برای هماهنگی مناسب است

قطعا شما دوست ندارید گرده گل‌ها، لباس‌تان را کثیف کنند و یا شما را در لباس عروس و آرایش به عطسه و حساسیت بیندازند. بنابراین گل‌هایی را برای دسته‌گل ازدواج‌تان برگزینید که گرده پخش نکنند. اگر هم به حساسیت فصلی دچار هستید، در انتخاب گل‌ها دقت کنید. به هر حال دیدن عروسی که مدام عطسه می‌زند و دچار آب‌ریزش بینی شده، چندان جالب نیست.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *