چگونه زیورآلات را با لباسمان ست کنیم + تصاویر

روزانه ما ظاهر و استایل خود را برای حضور در شرایط مختلف و خاص تنظیم می کنیم. ظاهر و استایل هر شخص فقط مربوط به لباسی که می پوشد و رنگ آنها محدود نمی شود و استفاده از زیورآلات و جواهرات و بدلیجات مثل حلقه و انگشتر و دستبند و گوشواره و گردنبند جزو مهمی از استایل و مد شما محسوب می شود. در واقع زیورآلات از اهمیت بالایی در ظاهر شما خواهد دارد. زیورآلات و جواهرات بسیاری در دسترس خرید وجود دارد که شاید بی شمار باشند ولی ست کردن همه آن ها با لباس های شما امکان پذیر نیست.

امروزه قوانین استایل و مد بیشتر به صورت قراردادی شده اند و شما می توانید کمی هم فانتزی های خود را بر روی جواهرات خود اعمال کنید ولی فراموش نکنید که حتما زیورآلات خود را با توجه به مکان و زمان استفاده تنظیم کنید. به عنوان مثال در اداره یا محل کار استفاده از النگو یا حلقه بزرگ درست نیست و جلوه بدی را ایجاد می کند.

امروزه قوانین استایل و مد بیشتر به صورت قراردادی شده اند و شما می توانید کمی هم فانتزی های خود را بر روی جواهرات خود اعمال کنید ولی فراموش نکنید که حتما زیورآلات خود را با توجه به مکان و زمان استفاده تنظیم کنید. به عنوان مثال در اداره یا محل کار استفاده از النگو یا حلقه بزرگ درست نیست و جلوه بدی را ایجاد می کند.

برای انتخاب زیورآلات مناسب لباس رسمی می توانید سراغ گزینه های زرق و برق دار مثل انواع مدل دستبند طلا یا گردنبند هایی با سنگ های قیمتی بروید. اگر بودجه تان به خرید مدل های اصل نمی رسد، زیورآلات بدلی زیادی هستند که درست مثل مدل های اصلی می درخشند. 

اما اگر صرفا به دنبال زیورآلات قیمتی هستید قطعا طلا بهترین گزینه است اما حتما در هنگام خرید توجه کنید تا طلای تقلبی به شما نفروشند.

اگر جوان هستید یا دل ریسک کردن دارید، موقع خرید زیورآلات زیبا برای لباس تان سراغ رنگ هایی بروید که در چرخ رنگ ها رو به روی رنگ لباس تان قرار داشته باشند. این ترکیب ممکن است کمی خارج از قاعده به نظر برسد؛ اما ترکیب جالبی ایجاد می کند. فقط حواستان به ترکیب سبز و قرمز باشد، چون جذابیت چندانی ایجاد نمی کند و کمتر کسی سراغش می رود؛ با وجود این در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید.

بیشتر افراد مرتکب این اشتباه می شوند و تمامی جواهرات زیبا و نفیس خود را در یک زمان  واحد می پوشند. زمانی که صحبت از جواهرات و لوازم تزیینی به میان می آید، کمترین مقدار همیشه بیشترین مقدار است.  اگر شما جواهرات، ساعت، روسری ، کلاه و عینک دودی را با هم می پوشید مطمئن باشید که هیچ کدام از آنها به خوبی دیده نخواهند شد .  سعی کنید از  لوازم کمتری استفاده کنید .

پوشیدن ست کامل جواهرات یعنی گوشواره، دستبند، گردنبند و انگشتر می تواند چهره شما را خراب کند. سعی کنید به جای استفاده همزمان از گردنبند و گوشواره از یکی از آنها استفاده کنید. اگر می خواهید از لوازم تزیینی مختلف استفاده کنید، مطمئن شوید که هیچ کدام از آنها  در جلب توجه با هم رقابت نمی کنند. فلزات و رنگ آنها را با هم ست کنید .

 برخی از اوقات افراد دوست دارند تمامی موارد خود را با یکدیگر ست کنند. این موضوع اگرچه در  نگاه اول  مشکل دار نیست ولی می تواند ظاهر شما را خراب کند. در به کار بردن وسایل خود همیشه خلاقیت داشته باشید .  از چرخه رنگی استفاده کنید و از میان رنگ های موجود، رنگی را انتخاب نمایید که ظاهر زیبایی به شما ببخشد . به عنوان مثال اگر بلوز بنفش به تن دارید می توانید از رنگ لیمویی برای سایر موارد خود استفاده کنید. از لباسهایی با رنگ سیاه و سفید استفاده کنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *