چگونه لاغر به نظر برسیم؟

گاهی اوقات برای اینکه به سوال چگونه لاغر به نظر برسیم؟ نیاز نیست که رژیم لاغری سخت را دنبال کنید و یا به سراغ انجام ورزش‌های هوازی سنگین و … بروید. در مقاله قصد داریم تا بهترین پاسخ را به سوال چگونه لاغر به نظر برسیم؟  به شما عزیزان بدهیم با دنیای مد و لباس همراه باشید.

همیشه باشگاه رفتن، خوردن قرص لاغری و انجام عمل زیبایی راهکار مناسب برای اینکه لاغرتر به نظر برسید نیست. در این بخش بهترین راهکارها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

پوشیدن رنگ مشکی کارساز است

البته نه تنها رنگ مشکی، بلکه سایر رنگ‌های این خانواده شامل سرمه‌ای و خاکستری تیره نیز همین کمک بزرگ را به شما خواهد کرد. انتخاب رنگ مناسب در مخفی کردن چاقی یک راهکار قدیمی و موثر است.

۲- پوشیدن گن را به شما توصیه می‌کنیم

پوشیدن این نوع پوشش در زیر لباس به شما کمک خواهد کرد که در یک مهمانی خیلی چاق به نظر نرسید، البته باید بدانید که پوشیدن بلند مدت این نوع گن باعث آسیب به بدن خواهد شد.

۳- پوشیدن شلوار راه راه عمودی توصیه ماست

یک راهکار جالب توجه این است که به سراغ شلوارهای راه راه عمودی بروید؛ این مدل شلوار پایین تنه شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان خواهد داد. بعلاوه از پوشیدن طرح‌های لباس زنانه خودداری کنید.

برنزه بودن پوست شما را لاغرتر نشان می‌دهد

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما افرادی که پوست روشن‌تری دارند، با کوچک‌ترین اضافه وزن بیش از دیگران به چشم خواند آمد اما افرادی که پوست خود را برنزه می‌کنند می‌توانند به این ترتیب چاقی خود را پنهان کنند.

۵- یک دامن ماکسی در کمد لباس خود قرار دهید

دامن ماکسی به خصوص اگر دارای طرح شلوغ نباشد، یک انتخاب هوشمندان برای شما خواهد بود. فقط در هنگام پوشیدن به تیره بودن رنگ دامن توجه کنید و در مقابل بالاتنه و یا هر نقطه از بدن که لاغرتر است را با رنگ‌های روشن‌تر بپوشانید.

۶- به پوشیدن اکسسوری توجه بیشتری کنید

برای اینکه به پاسخ درست در مورد سوال چگونه لاغر به نظر برسیم؟ باید به شما بگوییم که از اکسسوری با رنگ‌های روشن، و بزرگ در نقاطی که لاغر هستند استفاده کنید تا توجه افراد را به سایر نقاط بدن خود جلب کنید. تل مو، دستبند، روسری، شالگردن، ساعت و … دقیقا برای شما مناسب است.

۷- پوشیدن کفش پاشنه بلند راه حل مهمی است

پوشیدن کفش پاشنه بلند به شما این امکان را می‌دهد که صاف‌تر بایستید و کمرتان را قوز نکنید و باسن فرم دادن به باسن و ران‌ها می‌شود. البته بهتر است کفش رنگ پا بپوشید.

نکات مهم در خصوص چگونه لاغر به نظر برسیم؟

  • غذاهایی که سرشار از نمک هستند باعث افزایش جذب آب و متورم شدن بدن می‌شود؛ بنابراین دور این غذاها را خط بکشید.
  • غذاهایی که باعث تولید گاز در بدن می‌شوند، مانند حبوبات را در رژیم غذایی خود محدود کنید.
  • نوشابه‌های گاز دار و آبمیوه‌ها سرشار از شکر هستند و باعث چاقی می‌شوند.
  • در طی روز غذاهایی بخورید که فیبر بیشتری دارند.
  • در هنگام گرسنگی آب بنوشید، این کار باعث کور شدن اشتها شما می‌شود.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *