چگونه مانند تیلر سویفت لباس بپوشیم؟

وقتی به دوران کاری تیلور سوئیفت این خواننده مشهور آمریکایی نگاه می کنیم، سخت است باور کنیم که او فقط ۲۸ سال دارد. از پنج آلبومی که منتشر کرده تا تورهای جهانی که برگزار کرده است و ۱۰ جایزه گرمی (Grammy) که دریافت کرده، همگی حاکی از موفقیت بی چون و چرای اوست. به این کارنامه ی موفق باید ذائقه ی خوش پوشی و خوش سلیقگی سوئیفت را هم اضافه کرد. سخت تلاش کردن و شیک بودن، دو کاری هستند که انجام آن ها همزمان با هم دشوار است؛ اما سوئیفت کاری کرده که این کار آسان به نظر برسد. او چه قصد شرکت در جشن مت گالا (Met Gala) را داشته باشد یا بخواهد بیرون از خانه برود و یک فنجان قهوه خریداری کند، همیشه با اتکا بر قوانین خاص لباس پوشیدن منحصر به فردش، شیک و خاص به نظر می رسد. در ادامه با چند استایل او در مراسم های مختلف آشنا می شویم.

استایل تیلور سوئیفت در فرش قرمز

تیلور سوئیفت به هیچ وجه در فرش قرمزها غیبت نمی کند و همیشه یک پای ثابت آن ها بوده است. خواه جوایز گرمی باشد، مت گالا باشد یا جوایز جهانی موسیقی و یا هر مراسم معتبر دیگر، تیلور قطعاً در آن حاضر خواهد بود و مطمئناً هم خواهد درخشید. استایل زنانه اش شامل انواع استایل های مختلف از سکسی با آرایش دودی گرفته تا استایلی آراسته و زیبا با اکسوری های درشت می شود و به طور کلی کاملاً مد روز است و در عین حال همه می توانند آن را بپوشند.

لباس پولکی

مثل هر ستاره دیگری، تیلور هم دوست دارد هر از چند گاهی لباس های پر زرق وبرق به تن کند، و چه لباسی پر زرق و برق تر از یک لباس پولک دار؟ این خواننده جذاب، هنگامی از این لباس استفاده می کند که مراسم مد نظر اهمیت زیادی برایش داشته باشد. لباس پولکی تیلور، چه پیراهنی مجلسی باشد و چه یک سرهمی، او سعی می کند تا فریبنده و تنگ باشد؛ مهم نیست چه مدل لباسی بپوشد، چیزی که مهم است این است که او با لباس های خود اعتماد به نفس بسیار زیادی دارد و این چیزی است که بسیاری از خانم ها به آن نیاز دارند.

لباس بغل باز

لباس های بغل باز تیلور سویفتاستایلی که تیلور سوئیفت در فرش قرمزها دارد، بالانسی از استایل کلاسیک و مدرن است که معمولاً در لباس های بغل باز خلاصه می شود. باز بودن بغل لباس و نمایان شدن بدن، باعث شیک شدن بیشتر لباس می شود. برش های ساده ی بغل لباس که با مهارت ایجاد شده باشد و نمای نامناسبی نداشته باشد روشی عالی است تا  لباس حالت خسته کننده نداشته باشد و در ضمن مناسب هر مراسمی هم باشد.

لباس شب یونانی

لباس شب یونانی تیلور سویفتتیلور مشکلی با پوشیدن لباس های باز مدل یونانی در مراسم ها ندارد. این پیراهن یا دامن بلند و سفید و چین دار به خوبی ظرافت زنانه تیلور را به نمایش می گذارد. پیراهن سفید و بلندی که تا زمین برسد، دیگر تنها مخصوص عروس خانم ها نیست؛ تیلور به خوبی نشان می دهد چطور در مراسم رسمی می توانیم از این لباس با موهای جمع و گوشواره های زیبا استفاده کنیم.

استایل روزمره تیلور سوئیفت

وقتی تیلور قصد دارد بیرون برود سعی می کند استایلش را زنانه و جذاب و در عین حال کمی با حال و هوای وینتج تلفیق کند. با اینکه لباس های عادی اش را عوض می کند اما اکسسوری هایش را تغییر چندانی نمی دهد. چه عینک آفتابی ویفررش باشد و چه کیف های وینتج او، اکسسوریها ارکان اصلی استایل روزمره این ستاره موسیقی را تشکیل می دهند.

دامن کوتاه اسکیتی

مدل های دامن کوتاه اسکیتی تیلور سویفتدامن جذاب و جالب مدل اسکیتی، یکی از لباس های اصلی تیلور سوئیفت محسوب می شود. او بسیاری از مواقع اینمدل دامن را می پوشد و احتمالاً از هر رنگ آن یکی دارد! او دامنش را تا بالای کمرش می کشد و با این کار، اندام ترکه ای اش را به نمایش می گذارد و دامن خود را با تاپی که داخل دامن گذاشته یا یک نیم تنه ست می کند.

کلاه شاپو

همانطور که اشاره شد، تیلور سوئیفت از طرفداران المان های وینتج است. در حالیکه سایر سلبریتی ها از کلاه های فدورا و لبه پهن استفاده می کنند، سوئیفت از کلاه شاپوی مخصوص و بامزه ی خودش بهره می برد. این کلاه که با هر لباس او همراه می شود حال و هوای موزیسین ها را به وی می بخشد.

پیراهن یقه دار

مدل پیراهن های تیلور سویفتاگر می خواهید استایلی مانند سوئیفت داشته باشید، بهتر است یک پیراهن یقه دار بخرید. مدل های بامزه ای با حال و هوال وینتج انتخاب کنید تا به استایل او شبیه تر باشید. و بعد از کفش های قدیمی مثل پاشنه سه سانتی و یک کیف دستی استفاده کنید.

عینک ویفرر

مدل عینک تیلور سویفتهیچ استایلی بدون یک عینک آفتابی خاص کامل نمی شود. همه ما عینک منحصر به فرد و مورد علاقه مان را داریم و تیلور هم دقیقاً همینطور است. عینک مورد علاقه او مدل ویفرر است که عینکی کلاسیک و جذاب بوده و سبکی است که می توانید تا مدت ها از آن استفاده کنید.

کیف سبک وینتج

یکی از اکسسوری های مهم استایل روزمره تیلور سوئیفت کیف دستی سبک وینتج است. کیف های کلاسیک و چرم، گزینه مورد علاقه او هستند و برای حمل تمام وسایلش کاملاً مناسب اند. می توانید ارزان فروشی ها و سایر فروشگاه های سنتی را بگردید تا از این قبیل کیف ها پیدا کنید و یا از فروشگاه های معمولی کیفی به این سبک تهیه کنید. سعی کنید به دنبال کیف هایی باشید که دسته آن ها در قسمت بالای کیف باشد و یا انواعی دیگر از کیف هایی که بند داشته باشند.

مدل موهای تیلور سوئیفت

موهای تیلور در این سال ها تغییرات زیادی کرده است. مدل موهای او به تازگی حالت مصری شده است و در حال حاضر فانتزی تر از همیشه می باشد.

مصری بلوند حالت دار

مدل موهای فر تیلور سویفتمدل موی مصری بلوند حالت دار، برای آن دسته از افراد که موهای نرم و فر دارند بسیار مناسب است. فقط کافی است به موهای مرطوب تان کمی اسپری حالت دهنده بزنید و اجازه دهید موها خشک شود. اگر موهایتان به خوبی حالت نمی گیرد می توانید از این مراحل کمک بگیرید:

  • با انگشتان تان مقداری موس حجم دهنده را داخل موهای مرطوب تان ماساژ دهید.
  • موها را به قسمت های مساوی تقسیم کرده و با یک برس گرد و سشوار قسمت های مختلف را خشک کنید. یادتان باشد موها باید کمی آشفته باشد پس سعی کنید زیاد آن ها را با حرارت صاف نکنید.
  • وقتی موهایتان خشک شد، دوباره آن را قسمت بندی کرده و با اتوی مو کمی آن ها را فر کنید.
  • وقتی تمام موها را فر کردید با انگشت تان فرها را از هم جدا کنید.
  • کمی ماسک مو یا ژل به موها زده و با کمک دست تان هر حالتی که می خواهید به موها بدهید.
  • در آخر، کل موها را یک دور تافت بزنید.

مدل آرایش تیلور سوئیفت

زیبایی همیشگی تیلور به دلیل خط چشم گربه ای نازک و رژ لب جذاب و پررنگ اوست.

رژ لب

تیلور در یکی از آهنگ هایش به نام “استایل” می گوید “من از اون لب های قرمز کلاسیکی دارم که تو دوست داری” و دروغ هم نمی گوید! شناسه ی زیبایی تیلور، رژ لب کلاسیک قرمز اوست که همه ما دوستش داریم. این رنگ که به نحوی عالی با علاقه ی او به مد وینتج هم خوانی دارد، تکمیل کننده ی بسیاری از لباس ها و استایل های اوست. شما هم سعی کنید از این رنگ رژ لب در موقعیت های عادی و روزمره تان استفاده کنید.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *