چگونه یک لباس مجلسی مناسب انتخاب کنیم؟

خرید لباس مجلسی یکی از مسائلی است که هر شخصی به کرات با آن سر و کار دارد. برای انتخاب یک لباس مجلسی ایده­ آل برای مناسبت­های مختلف باید به نکات زیادی همچون مد و یا مهمانی که قرار است در آن شرکت کنید توجه داشت. پوشیدن یک لباس نا به جا در یک مهمانی یا مجلس ویژه می­تواند برای همیشه وجه­ی شما را در نظر دیگران خدشه دار کند. بنابراینمدل لباس مجلسی بسیار مهم است و باید متناسب با مجلسی باشد که می­خواهید شرکت کنید.

لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد.

یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

کفش پاشنه بلند بپوشید

یک جفت کفش پاشنه بند ، پاهای شما را کشیده تر نشان خواهد داد. لازم نیست کفش هایی که پاشنه های خیلی بلند دارند را انتخاب کنید. حتی اگر چند سانتی متر پاشنه داشته باشد ، شما را لاغر تر و قدبلند تر نشان می دند. سعی کنید پاشنه های زیر ۸ سانتی متر را انتخاب کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

ترفندهای فوق در انتخاب مدل لباس مجلسی و لباس شب ، به شما کمک خواهند کرد که لاغر تر و قد بلند تر به نظر برسید. قبل از رفتن به مهمانی بعدی اگر احساس کردید زیادی چاق شده اید ، حتما به تناسب اندام خود فکر کنید.

لباس های گشاد نپوشید و پارچه هایی با طرح برجسته و زمخت انتخاب نکنید. برای مجلس ها استفاده از لباسی هایی با پارچه هایی به مانند بافتنی، پشمی و چرمی مناسب نمی باشد. اگر شکم بزرگی دارید لباش مجلسی با پاچه های چین دار و چروک استفاده کنید چرا که هیچ فردی نمی تواند تشخیص دهد که این چین از شکم شماست و یا از پارچه لباس! لباس های چسبان برای این گونه افراد مناسب نمی باشد و پارچه های ابریشمی و براق شما را چاق تر نشان می دهد.

اگر خانم بالغ و بالای ۱۸ سال هستید برای مجالس بهتر است لباس مجلسی کوتاه نپوشید چرا  که لباس های مجلسی بلند تر جذاب و زیبا هستند و مدل های چاک دار آن نیز می تواند جذاب تر باشد. توری سفید و کرم در لباس های مجلسی یک اشتباه برای مد می باشد پس بهتر است به جای توری هایی با این رنگ از پولک یا گیپور در رنگ های سفید و روشن استفاده کنید. در مراسم پوشیدن لباس مشکی در مجالس جایز است و بسیار شیک و زیبا می باشد و استفاده از لباس مشکی ساده به شما پیشنهاد می گردد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *