استایل مگان مارکل عروس ملکه انگلیس

مگان مارکل معمولاً لباس‌های ساده می‌پوشد. رنگ‌هایی که او انتخاب می‌کند خاص و روشن است. استایل او، تیپ پرنسس دایانا را به یاد می‌آورد.
لباس‌های طرح‌دار و گران‌قیمت را کمتر در بین انتخاب‌های او می‌بینیم. تیپ کژوال و راحت در بین لباس‌هایش زیاد است. بهترین مدل‌های لباسی که مگان مارکل پوشیده است را با هم مرور می‌کنیم.

استایل مگان

پیراهن با یقه‌ی شنلی + کمربند باریک

مگان مارکل پیراهن ساده‌ای به رنگ استخوانی انتخاب کرده است. این پیراهن با مدل خاصی که سرشانه‌هایش دارد، او را منحصر به فرد می‌کند.
کمربند باریکی از ژیوانچی، ظرافت خاصی به این استایل می‌دهد. شما هم به جزییاتی مثل اکسسوری توجه کنید.

مگان مارکل

کت و شلوار مشکی + کفش پاشنه بلند

این کت و شلوار در نگاه اول بدون ظرافت‌های زنانگی به نظر می‌آید. اما وقتی بیشتر دقت می‌کنید از سادگی و رنگ مشکی آن لذت می برید.
قد شلوارش کاملاً با هیکل او و کفش‌هایش متناسب است. مانند مگان مارکل به جزییات دقت کنید و سادگی را از یاد نبرید.

لباس مگان مرکل

کت بلند لبه‌دار + شلوار لوله‌تفنگی + کفش پاشنه بلند

تمام جذابیت این استایل، به آن نوار روشن است که مگان مارکل را متمایز می‌کند. او مدل گشاد کتش را با شلوار نسبتاً تنگ به تعادل و تناسب رسانده است. نکته‌ای که برای ست کردن تیپ خودتان می‌توانید همیشه استفاده کنید.

لباس بازیگران

پیراهن میدی + کفش پاشنه بلند به رنگ طبیعی پوست

اگرچه مگان مارکل از رنگ‌های درخشان پرهیز می‌کند اما این پیراهن زرد زیبا، متفاوت و ساده است. این رنگ درخشان با کفش‌هایی که به رنگ طبیعی پوست بدن هستند بسیار بیشتر به چشم می‌آید و در عین حال چشم را آزار نمی‌دهد. از کفش‌هایی به رنگ طبیعی پوست بدن غافل نشوید.

لباس مجلسی

پیراهن میدی با دامن کلوش + کفش پاشنه بلند به رنگ پوست

این استایل مگان مارکل یادآور حضور در برنامه‌ها و مهمانی‌های هالیوودی است. او معمولاً از جواهرات و زیورآلات استفاده نمی‌کند. رنگ قرمز این پیراهن بدون زیورآلات بیشتر هم به چشم می‌آید و بر زیباییش می‌افزاید. پاهای قلمی و باریک با این کفش‌ها زیباتر  هم به نظر می‌رسد. می‌توانید با زیورآلات کمتر هم زیبا به نظر بیایید.

لباس مجلسی

پیراهن دکمه دار + کفش پاشنه بلند مشکی

این پیراهن کرم روشن با راه‌های باریک مشکی و دکمه دار نمونه ای از مد روز است. مگان مارکل در عین حال که راحتی و سادگی را انتخاب کرده، کاملاً مد روز است.
کفش‌های مشکی با بند‌های ظریف، برای یک مهمانی عصرانه و خودمانی تناسب دارد. یادتان باشد پیراهن‌های جلودکمه‌دار ترند سال ۲۰۱۸ است.

لباس بازیگران

پیراهن با پارچه‌ی چین خورده + کیف کوچک

این مدل پیراهن با برش‌ها و پارچه‌ی متفاوتش، خاص و مدرن است. مگان مارکل با انتخاب این پیراهن مشکی که کتی کوتاه روی آن پوشیده، شیک وزیباست.
با انتخاب پیراهن ساده که پارچه‌ای متفاوت دارد، شیک و زیبا به نظر می‌آیید.

پیراهن دخترانه مشکی

استایل لباس بارداری مگان مارکل در استرالیا گردی

مگان مارکل و همسرش
 دیدار پرنسس هری و مگان مارکل از اقیانوسیه


لباسی الهام بخشی  از فرهنگ مردم  فیجی

مگان مارکل در لباسی از فیجی

استایل لباس بارداری عروس ملکه انگلیس در این  تصویر،  لباسی الهام بخشی  از فرهنگ مردم  فیجی (Bihemian)  را بر  تن  داشت که محصولی از برند FIGUE است.


لباسی سنتی برگرفته از فرهنگ پوشش منطقه  TONGA‌

لباسی سنتی مگان مارکل

مگان مارکل در این  عکس، لباسی سنتی برگرفته از فرهنگ پوشش منطقه  TONGA‌ا اقیانوسیه را به نمایش گذاشت  که محصولی از برند مارتین گرانت (MARTIN GRANT) است. کفش سبز رنگ مگان در این استایل، ستودنی است

استایل کلاسیک

مگان مارکل در لباسی کلاسیک

استایل لباس بارداری  مگان مارکل در این عکس، لباسی کلاسیک از برند هایی مثل:  SERENA WILLIAMS’S  COLLECTION  و MAISON  KITSUNE و OVERLAND DENIM را به تن کرده  است که وی را در  کنار پرنسس  هری در THE DUBBO AIRPORT نشان می دهد


لباس سنتی الهامی از فرهنگ پوشش منطقه  BOND

مگان مارکل عروس مسن خاندان سلطنتی بریتانیا

عروس  خاندان سلطنتی بریتانیا را در این تصویر، با لباسی سنتی که الهامی از فرهنگ پوشش منطقه  BONDI BEACH اقیانوسیه است تماشا می کنید که محصولی از برند MARTIN GRANT اعلام شده است.

استایل رسمی

مگان مارکل در لباسی رسمی

در این عکس، مگان مارکل در لباسی رسمی در کنار پرنسس هری  مشاهده می شود که جامه فاخری از برند EMILIA WICKSTEAD  را در جریان سیدنی گردی های ماه اکتبر به نمایش گذاشت.
استایلیست وی، فیلیپ  تریسی است. آقای PHILIP  TERACY، طراح لباس اوت کوتور معروف ایرلندی است که در طراحی کلاه و لباس، مشهور بوده و در فشن ویک های اوت کوتور سالهای اخیر حضور فعالی داشت.

لباس ساحلی

لباس ساحل گردی مگان و پرنسس هری

در این عکس، لباس ساحل گردی مگان و پرنسس هری را در منطقه  FRASER ISLAND استرالیا شاهد هستیم  که محصولی از برند REFORMATION  است.

لباس شب

لباس شب سفید بدون آستین از مگان مارکل

لباس شب سفید بدون آستین از  مگان مارکل را در این عکس مشاهده می کنید که محصولی از MAGGIE MARILYN  بوده و در شهر  ولینگتون نیوزلند، به نمایش در امد.

 لباس شب بدون آستین مشکی رنگ از مگان مارکل

(در این عکس، شاهد لباس شب بدون آستین مشکی رنگ از مگان مارکل هستیم  که محصولی  از  برندGABRIELA  HEARST  است. گابریلا هیرست، دختر ۴۰  ساله  اروگوئه ای است که در طراحی  لباس  های لاکچری اوت کوتور،  مهارت دارد.

مگان مارکل با جامعه مشکی رنگ

استایل لباس بارداری عروس خاندان سلطنتی در این تصویر، کت خاکسترش خوش طرح  رابا جامعه مشکی رنگ و مدل مو دم اسبی ست کرده  است.

استایل های بارداری مگان مارکل به روایت تصویر

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *