ست کردن کیف و کفش

کیف و گفش که ازاجزا مهم پوشش به حساب میاد را می توانیم از نظر ترکیب با هم ست کنیم.گاهی وقتا ممکنه انتخاب اول شما ست کردن کیف و کفش با هم باشه در این صورت می تونید اونو تغییر بدید و یا با ترکیبی از رنگ ها و طرح های مختلف دیگر تنوع خاصی در ست کردن برای خود بدهید.و از تکراری بودن ظاهر و لباستون جلوگیری کنید.

ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها دلپذیر بوده و این کار سبب می‌شود مرتب‌تر و زیبا‌تر به نظر بیایند برای داشتن یک  استایل و پوشش مناسب همیشه بین اکسسوری‌ها و لباسی که به تن کرده‌ایم باید هارمونی رنگ و جنس برقرار باشد و همچنین کیف و کفش نیز باید با یک دیگر متناسب باشد. در این مطلب توصیه هایی کلی از چگونی ست کردن کیف و کفش را برای شما جمع آوری کرده‌ایم تا شما با به کاربردن این توصیه‌ها هم در خریدهای خود صرفه جویی کرده و هم با ظاهری بسیار شیک و زیبا جلوه کنید.

فرم و شکل کیف

امروزه طرح های شکل و فرم کیف‌ها بسیار متنوع است در نتیجه به هنگام خرید کیف مناسب حتما به شکل ظاهری و فرم آن توجه کنید. به طور مثال کیف‌هایی که فرم و شکل خاص و دایره شکلی دارند، برای مجالس خاص به همراه کفش‌های مجلسی مناسب است. کیف‌های بزرگ و مستطیل شکل و دستی برای افرادی که سبک اسپرت را می‌پسندند و از کفش های اسپرت استفاده می‌کنند مناسب است. و همراه با کفش‌های ساده و اداری، کیف‌هایی که شکل هندسی مشخصی دارند مانند کیف‌های مستطیلی و مربعی مناسب است.

کیف‌های مجلسی

یکی از مجلسی‌ترین مدل‌های کیف که بیشتر برای مجالس خاص از آن استفاده می‌شود کیف‌های پولکی و یا خز‌دار است که در فرم‎های مختلفی وجود دارد. همراه با این نوع کیف‌ها می‌توانید از کفش‌های مجلسی پاشنه‌دار براق استفاده کنید. کیف‌های زینتی جزو آن دسته از کیف‌هایی هستند که معمولا با زیپ، جیب و یا آویز و زنجیرهای متفاوتی تزئین شده‌اند. این دسته از کیف‌ها را با کفش های کاملا ساده ست کنید تا جلوه آن‌ها بیشتر باشد.

از تطبیق محض رنگ خودداری کنید. سرتا پا یک رنگ نپوشید. اگر بلوز و دامن آبی پوشیده اید از پوشیدن کفش آبی بپرهیزید، مگر اینکه اینطور بخواهید. بیاد داشته باشید که پلیس مد نمی تواند شما را به چیزی متهم کند.

طیفهای مختلف را درنظر بگیرید. اگر بلوز صورتی روشن به تن دارید کفش پاشنه بلند یا تخت به رنگ صورتی گرم را به جای کفشی با همان طیف صورتی بپوشید.

رنگهای استاندارد را برای مجموعه های حرفه ای انتخاب کنید.

در یک شرکت محافظه کار کفشهای چرم سیاه یا قهوهای بپوشید. خاکستری و سرمه ای هم انتخاب های خوبی هستند.

پیدا کردن عنصر اصلی در پوشاک یکی از اولین اقدامات شماست .در نحوه انتخاب پوشاک باید توجه کنید که هر البسه تکمیل کننده البسه دیگر است و باید با هم هماهنگ باشد که قامتی زیبا به شما ببخشد .
پیدا کردن ست کامل یک لباس که روی اندام شما بشیند می تواند دلهره آور باشد ، اما شما باید آنرا مرحله به مرحله طی کنید .
ابتدا یک درک کلی از اندام خود داشته باشید ، شما تو کدام رنج سایز هستید ؟ لاغر هستید ؟ متعادل هستید ؟ چاق هستید ؟ در نظر داشتن اندام خود در پیدا کردن ست لباس یکی از عناصر مهم است .

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *