کیت میدلتون، ملکه مدجهان

در دنیای لاکچری گردی ها و مد بازهای حرفه ای، شخصیت های معروفی هستند که گر چه مدل یا فعال فشن و حتی مانکن نیستند،‌ اما سبک مد و لباس آنها و به قولی سبک زندگی آنان هموار در تیر رس مجلات مد و زیبایی و همچنین شکار دوربین های خبرنگاران در سراسر جهان است.
سلبریتی های عرصه موسیقی و سینما و ورزشکاران موفق و خوش استایل و حتی سیاستمداران معروف، معمولا در این حوزه قرار می گیرند.

یکی از شخصیت های معروف عرصه مد و لباس که به طور غیر رسمی، وی را ملکه مدگردهای دنیا می دانند، کسی نیست جز کیت میدلتون ، دوشس کمبریج و همسر جوان و خوش استایل نوه ملکه بریتانیا (پرنس ویلیام) که بسیاری از مردم دنیا، مراسم عروسی پر خرج و معروفش را در سال ۲۰۱۰ میلادی در کاخ باکینگهام انگلستان به یاد دارند.

دختر جوان تحصیل کرده ای که با ساده پوشی، اصول و مبانی شیک پوشی را در دنیای مد و لباس دهه دوم قرن بیست و یکم وارد کرد و به یک چهره تاثیرگذار در عرصه مد  به خصوص برای دختران جوان تبدیل شد.
کیت میدلتون اگر چه در خانواده ای سلطنتی زندگی میکند، اما رفتارهای اجتماعی او، یادآور سبک زندگی پرنس دایانا، عروس مقتول ملکه بریتانیا است که به طرز مشکوکی در سال های پایانی قرن بیستم کشته شد.

کیت میدلتون از جمله شخصیت های عرصه مد و لباس است که لاکچری گردها ، روز به روز مدل ها و برندهایی که در مراسم و مهمانی های رسمی و غیر رسمی بر تن دارد را زیر نظر دارد.
شاید هیچ شخصیت سلطنتی در دنیا به اندازه کیت میدلتون نباشد که تحلیل کمد لباس او، میلیون ها صفحه اینترنت را به خود مشغول کرده باشد.

کیت میدلتون کیست؟

ملکه مد بازهای دنیا، خوش پوش ترین عضو خانواده های سلطنتی جهان ، با عنوان رسمی : کاترین، دوشس کمبریج ( Catherine, Duchess of Cambridge) متولد نهم ماه ژانویه سال ۱۹۸۲ در شهر برکشایر انگلستان است و همسر دوک کمبریج، پرنس ویلیام شناخته ی شود.
از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کاترین از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت ازدواج خواهند کرد.
در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰، دفتر شاهزاده ویلیام رسماً نامزدی آنها را اعلام کرد و قرار شد که تاریخ عروسی ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ باشد.

پدر و مادر کیت میدلتون ، یکی از میلیونرهای انگلیس هستند. آنها استارت آپی در زمینه فروش لوازم تزیینی برای مهمانی ها راه انداختند و از این راه،‌اعتبار بسیاری کسب کردند.
کیت میدلتون ، فارغ التحصیل دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند است و در رشته تاریخ هنر تحصیل کرد.

کیت میدلتون با اینکه ۳ بار در سالهای ۲۰۱۳،و ۲۰۱۵ میلادی باردار و صاحب سه فرزند شد،‌اما با فعالیت های ورزشی ، توانست همچون ویکتوریا بکهام، همسر معروف دیوید بکهام، مهاجم اسبق شیاطین سرخ منچستر یونایتد، استایل خود را حفظ کند.

کیت میدلتون در لیست خوش پوشان

کاترین در بسیاری از لیست های خوش پوشان دنیا قرار گرفته و طبق انتخاب مجله دیلی تلگرام به عنوان متعهد ترین نوظهور در لیست ۲۰۰۶ برنده ها و بازنده ها قرار گرفت.

بیش از ۲۶ میلیون صفحه در اینترنت درباره سبک زندگی و دنیای لاکچری گردی کیت میدلتون به انتشار اطلاعات پرداخته و صدها سایت مطرح و ده ها مجله معروف دنیای مد، برندهایی که او استفاده میکند را برای خرید کاربران، معرفی و تحلیل کرده اند که از آن جمله میتوان به eonline.com ، people.com,hellomagazine.com و vanityfair.com  اشاره کرد. مجلاتی مانند elleuk.com و هافتینگتون پست، در بخش فشن خود، ماهانه چند بار به تحلیل مد گردی های کیت میدلتون مشغول هستند.
مجله معروف instyle.com هم تقریبا هر هفته، نگاهی دارد به سبک مد و لباس دوشس کمبریج تا نحوه ست کردن لباس های رنگارنگ و شیک اما ساده کیت را به خوانندگان  پر و پاقرصش معرفی کند.

در اینترنت، سایت های بسیاری برای تحلیل لاکچری گردهای بعضا گران قیمت و خاص کیت میدلتون راه اندازی شده است که سایت whatkatewore.com از آن جمله است.
در این سایت، بیش از ۲۰۰ لباسی که کیت میدلتون در ۷ سال اخیر بر تن داشته، به همراه معرفی برند و طراح و محل رونمایی مورد تحلیل و بررسی همه جانبه قرار گرفته است که برای لاکچری گردهای سلطنتی، انتخاب جذابی به شمار می رود.

سبک زندگی شاد و همیشه خندان کیت میدلتون که مراسم عمومی و گردش های خیابانی با حضور نیروهای محافظتی کاخ سلطنتی برگزار می شود، سبب شده تا استایل های خیابانی رنگارنگ کیت میدلتون نیز مورد توجه دنیای لاکچری گردها قرار بگیرد. .

کیت میدلتون همچون پرنس دایانا و همسر  ملکه سوئد، در مراسم خیریه و اجتماعی بسیاری شرکت می کند که نمونه اش مربوط به حضور او در محل Temperly Lace در کاخ باکینگهام بود که به مناسبت نکوداشت روز حمایت از بیماران فلج مغزی شرکت کرد و لباس پوشیده آبی رنگ بلندی را به همراه کیف مشکی همیشگی اش به همراه دارد و در تصویر زیر مشاهده میکنید.

در این مراسم، موسسه خیریه کیت میدلتون و همسرش که رویال فاندیشن نام دارد، ۲ میلیون پوند برای بیماران ذهنی اختصاص داد.

گوشواره های مرصع آبی رنگ جذابی که کیت میدلتون در این مراسم بر تن کرده بود و با لباس بلندش ست شده بود نیز با استقبال فعالان مد همراه شده است.

کیت میدلتون در مراسم عروسی خواهرش

از زمانی که کیت میدلتون به واسطه ارتباط و ازدواج با نوه ملکه بریتانیا زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفت، خواهرش پیپا نیز به این واسطه معروف شد.
پیتا میدلتون در خرداد ۹۶ با یک میلیونر به نام جیمز متیوز ازدواج کرد. مراسم عروسی آنان با حضور خواهرش دوشس کمبریج و شاهزاده ویلیام و هری و خواهر زاده هایش جورج و شارلوت در کلیسای برکشایر، جایی که در آنجا متولد شده بود برگزار شد.

کیت میدلتون در این مراسم نامزدی، لباس صورتی رنگ بلندی بر تن کرده بود که با کفش و همچنین گردن بندی خوش استایل ست شده بود. او مهمانان این مراسم راجر فدرر، اسطوره تنیس سوییسی ها بود که به همراه همسرش به کلیسا آمد.

شباهت استایل کیت میدلتون و پرنسس دایانا

 شباهت تیپ های کیت میدلتون به پرنسس دایانا نشان میدهد که کیت از سبک عالی مادرشوهرش راهنمایی میگیرد.

کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کاترین از طرف رسانه ها مورد توجه شدید قرار گرفت.
دایانا، شاهدخت ولزنیزهمسر اول شاهزاده چارلز بود که در سن سی و شش سالگی در یک حادثه Incident رانندگی در پاریس درگذشت.
کاترین، دوشس کمبریج، با فرزند دایانا به نام ویلیام ازدواج کرد و اکنون جانشین اوست. او به خاطر سلیقه خوب اش در دنیای مد همیشه مورد تحسین قرار می گیرد طوری که نامش را در لیست «خوش پوشان» جهان نیز می توان مشاهده کرد.
کیت میدلتون و پرنسس دایانا هر دو به عنوان نمادهایی در دنیای مد و لباس شناخته می شوند. اگر چه هر کدام سبک و شیوه لباس پوشیدن خاص خود را دارند اما اگر عکس های آنها را با هم مقایسه کنید، خواهید دید که در برخی مواقع چقدر بهم شباهت دارند.

کیت-میدلتون
کیت-میدلتون
کیت-میدلتون
کیت-میدلتون
کیت-میدلتون
کیت-میدلتون
کیت-میدلتون

رازهای زیبایی و جذابیت کیت میدلتون

مراسم ازدواج کاترین و شاهزاده ویلیام وارث تاج و تخت سلطنتی بریتانیا در آوریل ۲۰۱۱ زمانی که او ۲۹ سال داشت، برگزار شد، مراسمی باشکوه و دیدنی که حدود یک میلیارد نفر را پای تلویزیون­هایشان میخکوب کرد.این مراسم تجربه جدیدی برای کاترین بود، چرا که قرار بود لباس عروس او توسط میلیون ها کارشناس و علاقمند به دنیای مد و فشن مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. او طراحی لباسش را با همکاری سارا برتون طرح مشهور خانه مد الکساندر مک‌کوئین انجام داد.
یقه لباس عروس، مدل سوییت­هارت (قلبی) بود با آستین­ها و یک دنباله نسبتاً بلند از گیپور. بر روی آستین او ترکیبی از گل رز، گل نرگس، گل خار و شبدر دیده می­شد که به ترتیب نشان‎های انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی یعنی ۴ کشور بریتانیا هستند. تور بلند و دسته گل سفید او هم مکمل زیباییش بود.

رازهای زیبایی و جذابیت کیت میدلتون
رازهای زیبایی و جذابیت کیت میدلتون

درخشش کیت در لباس عروسی به روایت تصویر

کیت میدلتون در بارداری به روایت تصویر

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *