برترین عطرهای ویکتوریا سکرت

معرفی محبوب ترین های عطر ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت ، برترین برند تولید کننده پوشاک زیر زنانه، اکسسوری و محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله عطر است که در سال ۱۹۷۷ میلادی تاسیس شد.

این برند، برگزار کننده معروف ترین فشن شوهای لباس در دو دهه اخیر بوده که با کلکسیونی از بهترین مدل های خود که در قالب انجل های ویکتوریا سکرت (VICTORIA SECRET’S ANGEL) صورت می گیرد، مخاطبان میلیونی در سراسر جهان دارد.

برند آمریکایی ویکتوریا سکرت ، از سوپر مدل هایی استفاده میکند که به تنهایی، برندی صاحب نام در عرصه مد و لباس و مدلینگ و فوتوشوتینگ بوده و به همین خاطر، رسیدن به این مرحله، آرزویی برای علاقمندان به فعالیت در حوزه فشن بانوان است.

ویکتوریا سکرت، برترین برند تولید کننده پوشاک زیر زنانه

ویکتوریا سکرت وری سی فورهیم ۲ مردانه

نخستین محصول ویکتوریا سکرت وری سی فور هیم ۲ مردانه (VICTORIA SECRET VERY SAY FOR HIM ۲) نام دارد که در سال ۲۰۰۳ میلادی روانه بازار شد. این عطر، ۱۰۰ میل بوده و با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی سیتروس (CITRUS) جای می گیرد. در ترکیبات این عطر ارزان، ا فلفل دلمه ای، مریم گلی، میوه سرو کوهی و آلدید به عنوان رایحه اولیه استفاده شده است.

عطر ویکتوریا سکرت

پس از مدتی، این رایحه جای خود را به ترکیبی از نت های گل شمعدانی، اسطوخدوس، هل، جوز هندی و رازیانه می دهد که ترکیب رایحه میانی را شکل می دهد. برای کسانی که نت هایی از: چوب صندل، چوب درخت ساج، مشک، چوب گایاک به عنوان رایحه اصلی مورد نظر است، ویکتوریا سکرت فور هیم را پیشنهاد میکنیم که پخش بو ماندگاری بو متوسطی دارد.

ویکتوریا سکرت بمبشل زنانه (VICTORIA’S SECRET BOMBSHELL)

از جمله عطرهای به نسبت گران اما خوشبو و با طراوت ویکتوریا سکرت بوده که با استایل شیشه ای جذاب و صورتی رنگ خود، با استقبال بانوان ایرانی همراه شده است. این عطر رمانتیک، در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد و از پر فروش های این برند محسوب می شود.

ویکتوریا سکرت بامبشل صورتی

این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بوایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) جای می گیرد و گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان شیک پوش و مشکل پسند است.

رایحه اولیه این عطر را نارنگی، گریپ فروت، آناناس، توت فرنگی تشکیل می دهد که این ترکیب خوشبو و آبدار، پس از مدتی جای خود را به ترکیبی جذاب از گل های بهاری مانند: گل یاس، گل صد تومانی، گل ارکیده و گل برف می دهد. رایحه های اصلی جذاب این عطر را مشک، رایحه های چوبی و خزه بلوط می دهد که پخش بو و ماندگاری بو خوبی را برای این عطر به ارمغان می آورد.

ویکتوریا سکرت نوآتیس زنانه (VICTORIA SECRET NOIR TEASE)

عطری متعادل و خوش بو بوده که شروعی شیرین از رایحه های میوه ای را ارائه میکند. این عطر در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد و در غلطت اشانی EAU DE PARFUM قرار می گیرد. این عطر گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) ترکیب گلی و میوه ای داشته و به دلیل رایحه های شیرین، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان مشکل پسند است.

ویکتوریا سکرت NOIR TEASE

رایحه ابتدایی این عطر را ترکیبی از گلابی، ماندارین، میوه لیچی و سیب قرمز تشکیل می دهد که پس از مدتی با بوی عالی گاردنیا، گل ماگنولیا، نخود شیرین، گل یاس و فریزیا جایگزین می شود. اگر عاشق ترکیب شگفت انگیز از نت های فوق العاده ای مانند: وانیل، چوب صندل، حسن سنگین کهربا، کرم بادام سخوته و مشک هستید، ویکتوریا سکرت NOIR را توصیه میکنیم که ماندگاری بو و پخش بو متوسطی دارد و هم قیمت محصول  قبلی است.

ویکتوریا سکرت فیرلس زنانه (VICTORIA SECRET FEARLESS)

عطری مجلسی با رایحه های نیمه شیرین کمی تند از انگور فرنگی بوده که که برای علاقمندان به نت های اولیه گلی مانند زنبق توصیه می شود. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM در گروه بویایی فلورال فروتی جای دارد و در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شد. این عطر ویکتوریا سکرت در فهرست جدید ترین محصولات عطر زنانه این برند به شمار می رود.

محصولات عطر ویکتوریا سکرت

به دلیل رایحه های شیرین پودری و تلخی که در طراحی این عطر به نسبت ارزان به کار رفته است، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان شیک پوش محسوب می شود. در ترکیب این عطر، انگور فرنگی، گل زنبق و ریشه زنبق به کار رفته است.

پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی برای این عطر گزارش شده است که با استایل شیشه ای صورتی منشوری شکل آن، انتخاب  عالی برای کادو تولد و سالگرد ازدواج و ولنتاین خواهد بود.

ویکتوریا سکرت بادی زنانه (VICTORIA SECRET BODY)

از جمله عطرهای شاداب میوه ای و البته شیرین و گل دار این برند است که حسی خنک و با طراوت را برای علاقمندان عطرهای ویکتوریا سکرت به ارمغان می آورد. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی FLORAL AQUATIC جای دارد و در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار شد. به دلیل رایحه های خنک گلی و میوه ای به کار رفته در ویکتوریا سکرت بادی، گزینه مطلوبی برای روزهای گرم نیمه نخست سال بانوان است.

خش بو و ماندگاری بو در محصول ویکتوریا سکرت

در رایحه اولیه این عطر، ترکیبی از تمشک، هلو، ماندارین و نیلوفر آبی را شاهد هستیم که پس از مدتی، با نت هایی از گل ماگنولیا، شکوفه پرتقال، گل برف و ارکیده جایگزین می شود. ترکیب اصلی این گل را مشک، کهربا، رایحه های چوبی و ریشه زنبق تشکیل می دهد  که حسی شاداب، با طراوت و البته تمییز را برای بانوان شیک پوش خلق می کند.

پخش بو و ماندگاری بو در محصول ویکتوریا سکرت بادی پر طرفدار این برند، مناسب گزارش شده است.

ویکتوریا سکرت پینک (VICTORIA SECRET PINK)

عطری شفاف و ملایم و البته آرامش بخش است که البته این را در تناژ رنگ ملایمی که برای طراحی استایل شیشه این عطر در نظر گرفته اند میتوان احساس کرد. معجونی شاداب برای روزهای گرم بهار و تابستان. این عطر از قدیمی ترین محصولات عطر ویکتوریا سکرت به شمار می رود که در سال ۲۰۰۱ میلادی روانه بازار شد.

ویکتوریا سکرت پینک

ویکتوریا سکرت انجلز لونی  (VICTORIA SECRET ANGELS  ONLY)

از گران  ترین  عطرهای  این برند به شمار می رود که در  سال ۲۰۱۴ میلادی با غلظت اسانس EAU DE PARFUM  در حجم ۵۰ میل  روانه  بازار شد. این عطر  در گروه  بویایی  فلورال (گلی) جای  می  گیرد و استایل  شیشه  ای صورتی  آن، انجز  اونلی را گزینه  ای خوب  برای  ولنتاین و سالگرد ازدواج رمانتیک ها میکند.

 ویکتوریا سکرت برای فرشتگان

عطری که  ویکتوریا سکرت برای  فرشتگان  ویکتوریا سکرت و طرفداران انجل ها توصیه  میکند، خنک بوده و نت های گلی آن، حس شادابی را برای روزهای گرم تابستان بانوان شیک پوش به ارمغان  می آورد. عطری با نت های اغوا گر همچون انجل  های ویکتوریا سکرت که با نت های لطیف و شیرین شکوفه سیب، گزینه خوبی برای  پخش بو و ماندگاری  مناسب است. نت های فریزیا  و گل بنفشه، رایحه های ابتدایی این عطر را تشکیل می دهد.

انجل  گلد ویکتوریا سکرت (VICTORIA’S  SECRET ANGEL GOLD)

عطری  جذاب  و شاداب است که با نت های ملایم و البته  خنک، ترکیبی پودری از  عطرهای مخصوص تابستان بانوان شیک پوش  را به ارمغان  می آورد.  رایحه  های اولیه این عطر را گل گاردنیا، ترنج و مشک تشکیل  داده که پس از مدتی با نت های شگفت انگیز از مشک و اسطوخدوس جایگزین می شود.

انجل گلد ویکتوریا سکرت

این عطر در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد  و با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی گلی میوه  ای (FLORAL FRUITY) جای می گیرد. این عطر هفتاد و پنج میل  برای  روزهای نیمه  نخست سال توصیه شده که پخش  بو و ماندگاری  مطلوبی از آن گزارش شده است.

بامبشل پاردایز (BOBMSHELL  IN PARADISE VICTORIA’S SECRET)

این عطر  ۱۰۰ میل با غلطت اسانس EAU DE  PARFUM در گروه بویایی  گلی (FLORAL)  قرار داشته و برای بانوان خوش پوش، گزینه  خوبی برای روزهای گرم نیمه نخست سال است.

محصول اسپری اکوا کیس ویکتوریا سکرت (VICTORIA’S SECRET AQUA KISS) در واقع اسپری ساخته شده از نت های گل فریزیا و گل مروارید است که در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد و در گروه بویایی گلی (FLORAL) قرار می گیرد. همراه خوبی برای کیف های دستی بانوان در روزهای گرم سال.

محصول اسپری اکوا کیس ویکتوریا سکرت

البته از آکوا کیس، لوسیون بدن نیز تولید شده که دارای  ترکیبی شگفت انگیز  از گل آفتابگردان و مواد خنک کننده بود که برای آبرسانی و طراوات پوست بانوان در روزهای گرم سال مخصوصا برای آفتاب گرفتن، توصیه  می شود. در تولید این محصول، از  آنتی اکسیدان های C-E که سرعت جذب بالایی دارد استفاده  شده است.

مرتبط بخوانید: ۱۹ عطر برند بیژن پاکزاد

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *