چگونه استایل چهارخانه ست کنیم؟

لباس‌های چهارخانه خیلی سخت ست می‌شود, اما ترکیب بسیار زیبای ایجاد و استایل شما را بسیار خاص می‌کند. ست کردن لباس‌های چهارخانه هنرمندی خاصی می‌خواهد. به همین دلیل است که وقتی به ترکیب مناسب از این ست می‌رسید تیپی فوق‌العاده خواهید داشت.

کت چهارخانه

چگونه استایل چهارخانه ست کنیم؟ ما در این مطلب برای شما پیشنهادهایی آماده کرده ایم؛ با ما همراه باشید :

استایل چهارخانه اسپرت

۱- استایل اسپرت

طرح‌های چهار خونه به دلیل اسپرت بودن می توان آن‌ها را به راحتی با شلوار و کفش های اسپرت ست کرد. می توانید در این استایل از شلوارهای جین و کتانی‌های اسپرت استفاده کنید تا در عین راحتی, شیک نیز باشید.


استایل چهارخانه مردانه

۲- استایل مردانه

اغلب طرح‌های  چهارخونه استفاده شده در کت و شلوارهای امسال در رنگ‌های خاکستری و سیاه و سفید هستند. زمانیکه این را با چکمه، کفش پاشنه بلند یا کفش ورزشی بپوشید، می توانید یک سبک  خاص را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از بلوزهایی با یقه به فرم V نیز استفاده کنید.


استایل جهارخانه رمانتیک

۳- استایل رمانتیک

بیشترین رنگی که به پارچه های با طرح چهارخونه می توان ترکیب کرد ،رنگ قرمز است. شما می توانید از دامن های جین یا چرمی در این استایل استفاده کنید. این استایل یاد آور حال و هوای سبک خیابانی در پاریس است. در این استایل می توانید از کمربند یا کلاه به عنوان اکسسوری استفاده کنید.


استایل چهارخانه ترند

۴- استایل ترند

اگرعلاقمند به مد هستید و جسارت لازم برای پوشیدن استایل های مختلف را دارید پیشنهاد ما این استایل است. در این استایل شما می توانید از شومیزهای طرح دار نیز استفاده کنید. البته خود این موضوع یک ریسک بزرگ است. زیرا ست کردن دوقطعه لباس که هر دو نیز طرح دار هستند بسیار دشوار است.

استایل چهارخانه راحتی اسپرت

۵- استایل راحتی اسپرت

یک لباس چهارخانه برای چنین استایلی بسیار حیاتی است. به جای یک پیراهن معمولی این بار یک تیشرت پائین گره داربپوشید. آن را با شلوار گرمکن تان و یک جفت کفش تخت ست کرده و برای دویدن بیرون بزنید.


استایل چهارخانه غیر رسمی

۶- استایل غیر رسمی

یکی از مهم ترین نکته ها در پوشیدن لباس های پیچازی این است که لباس اندازه شما باشد. به جای اینکه در انبوه لباس های گشادتان گم شوید، یک تاپ رکابی جذب انتخاب کنید و اجازه دهید که قوس های بدنتان خودنمایی کنند. سپس این تاپ را با یک کت ارتشی مدرن، کفش های پشت باز پاشنه دار و یک شلوار لی دمپا ست کنید.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *