آموزش بستن توربان با شال یا روسری

بستن توربان (هدبند، سربند) یک روش و مدل پوشاندن موی سر به سبکی مدرن برای پوشش زنانه است. این توربان به صورت آماده قابل خریداری هستند. ولی شما می توانید با آموزش بستن توربان روسری و شال در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. اگرچه نمونه‌های آماده موجود در بازار توربان زیبا و برای استفاده راحت هستند، اما همیشه نیاز نیست که برای همه چیز هزینه کرد. روسری‌های رنگی وطرح دار خود را آماده کنید. در ادامه به  شما بستن توربان با روسری و شال را آموزش دهیم. با استفاده از مدل های مختلف توربان علاوه بر اینکه استایلی متفاوت و شیک خواهید داشت مدل موهایتان نیز بسیار زیباتر و مرتب تر دیده خواهند شد.


روش های بستن توربان با روسری


روش اول

ساده‌ترین روش برای بستن توربان، استفاده از یک روسری کوچک یا دستمال سر است. ابتدا باید روسری را تا بزنید. سپس توربان را از زیر مو‌ها رد کنید و در نهایت در جلوی سر، به صورتی که به یک سمت متمایل باشد، گره بزنید.


روش دوم


این روش بستن توربان روش بسیار ساده‌ای است. به این صورت که مو‌ها را در پشت سر می‌بندید. مو‌های جلو را مطابق تصویر به دور توربان بپیچانید . در نهایت در پشت سر گره بزنید.


روش سوم


ابتدا روسری را به شکل مثلثی تا بزنید. سپس به صورت برعکس مانند شکل آنرا روی سر قرار داده و گره بزنید. قسمت مثلثی را در زیر گره پنهان کنید. ادامه دو بخشی را که گره زدید را به شکل پاپیون یا گره معمولی درآورید.


روش چهارم


ابتدا روسری را به شکل مثلثی مانند روش دوم بزنید. برعکس مانند تصویر روی سر قرار داده و گره بزنید. دنباله‌های گره زده را به پشت سر برده و در زیر روسری مخفی کنید. با گیره آنرا فیکس کنید. دنباله مثلثی شکل را نیز مانند تصویر در زیر دنباله ها داده و فیکس کنید.


روش‌های بستن توربان با شال


روش اول


روش دیگر روش پیچشی است. ابتدا شال را بر روی سر انداخته به صورتی که دو طرف شال یک اندازه باشد سپس در پشت سر گره بزنید. سپس دنباله‌های شال را در یک سمت متمایل کرده و دور هم بپیچانید. آنها را بر روی سر مانند شکل بیاورید و با گیره محکم کنید.


روش دوم


این روش بیشتر برای پوشاندن سر به روش سریع و راحت بکار می‌رود. شال را معمولی سر کنید و دو طرف را در پشت سر گره زده و به صورت پاپیون رها کنید به همین آسانی!


روش سوم


روش دیگر توربان پیچشی با شال به این صورت است که شال را بعد از سر کردن به سمت جلوی سر گره بزنید و دنباله‌ها را بپیچانید. سپس آنرا مانند شکل به شکل گل یا مدور درآورده و با گیره آنرا فیکس کنید.


روش چهارم


در این روش دنباله‌ها را در پشت گره بزنید و دور هم بپیچانید. انتهای آنرا با کش یا نخ محکم کنید تا باز نشود.


درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *