اصولی برای یک سبک متفاوت زنانه در مهمانی های رسمی

فرقی نمی‌کند به یک مهمانی کاملا رسمی مثل عروسی دعوت شده باشید یا یک مهمانی کوچک و ساده، همیشه اولین دغدغه همه ما انتخاب لباس مجلسی درست برای هر مراسم است. انتخاب بهترین تیپ مجلسی برای هر مراسمی به ویژه مراسم‌های رسمی و بزرگ، قواعد ساده‌ای دارد که اگر رعایت شوند می‌توانند سبک شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهند.

لباس های طرح دار چند سالی ست که جزو مدهای محبوب سال به شمار می روند و خانم های خوش لباس آنها را به کمد لباس شان اضافه کرده اند. لباس های گلدار، برخلاف طرح های دیگر، تنوع زیادی دارند اما به همان نسبت هم باید در انتخاب شان دقت کرد.

اگر شما هم از طرح های ساده پارچه خسته شده اید و می خواهید به ظاهرتان تنوع دهید و در عین حال روی مد باشید، لباس های گلدار انتخاب خوبی برایتان خواهد بود؛ اما قبل از پوشیدن، نکاتی ست که باید رعایت کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

لباس مناسب مهمانی

انتخاب رنگ هایی که بیشترین هماهنگی را با لباس های گلدار باشند مسئله ای بسیار ضروری است که اگر بتوانید بخوبی از پس آن بر بیایید ظاهری شیک و جذاب برای خود خواهید ساخت. لباس های گلدار با زمینه سفید و گل های ریز به رنگ های ملایم برای آن دسته از خانم هایی که بدنبال ظاهری ملیح تر هستند گزینه های مناسب تری هستند.

لباس هایی با زمینه روشن و گل های درشت بیشتر مناسب خانم هایی هستند که به دنبال ظاهری جسورانه تر و پر انرژی تر هستند. در هر صورت این را مد نظر داشته باشید که هر چه لباس های گلدار پارچه هایی با نقوش بیشتر داشته باشند طرح لباس شما باید ساده تر باشد، در غیر اینصورت ناهماهنگی ناخوشایندی در ظاهر شما ایجاد خواهد شد.

چه طرحی برای چه سنی؟

همانطور که می دانید طرح های متنوعی از لباس های گلدار وجود دارد، لباس های رنگی، تک رنگ، طرح های ریز یا درشت… اما کدامیک را باید انتخاب کنید؟

معمولا خانم های بالای ۴۰ سال در انتخاب رنگ و طرح لباسی که به تن می کنند، وسواس خاصی به خرج می دهند. آنها دوست ندارند که مانند نوجوانان به چشم آیند.

لباس گلدار زنانه

سایز گل های لباس

تضاد رنگی در لباس هایی که طرح های گلدار کوچکی دارند، کمتر از لباس هایی با گل های درشت به چشم می آید، حتی اگر تضاد رنگی هر دو لباس یکسان باشد. بنابراین اگر دوست دارید که طرح گل های لباس تان واضح باشد و شما بیش از همیشه توی چشم باشید، لباسی با طرح های بزرگ را انتخاب کنید.

لباس گلدار مناسب مهمانی

تراکم طرح های لباس

حتی تراکم طرح های لباس نیز تاثیرات متفاوتی را روی ظاهر شما ایجاد می کنند. به عنوان مثال گل های پراکنده، چشم ها را آرام می کند و تمرکز را به سمت چیزهای دیگری مانند سایز لباس یا همان اندام شما، می برد.

 در واقع هر چه تراکم گل های لباس بیشتر باشد، به این دلیل که چشم ها وقت استراحت ندارند و مدام از روی طرحی به روی طرح دیگر می چرخند، شما لاغرتر به نظر می آیید.

در واقع، از آنجا که مغز روی یک مورد تمرکز می کند، می توانید با درگیر کردن آن روی طرح لباس تان، تمرکز را از روی سایز بدن تان منحرف کنید.

لباس شیک زنانه

‎ساده ترین راه هماهنگی لباس های گلدار با دیگر لباس ها این است که رنگ گل ها با یکی از اجزاء ظاهر شما همانند پیراهن، کت و یا اکسسوری ها هماهنگ باشد، به این ترتیب می توانید نوعی هماهنگی کلاسیک در تیپ خود بوجود آورید. روش دیگر این است که اجزاء ظاهرتان را با زمینه لباس های گلدار هماهنگ کنید، در این روش لباس های گلدار جلوه ای بیشتر و پر انرژی تر خواهند داشت.

لباس شیک دخترانه
لباس مخصوص مهمانی
لباس مدل دار مهمانی
لباس شیک

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *