لباس های عجیب مت گالا ۲۰۱۹

همانطور که می دانید مراسم Met Gala (مت گالا) در واقع یک مراسم کمک مالی است. افراد مشهوری در این مراسم دعوت و کمک های مالی جمع آوری می شود. این مراسم در موزه متروپولتین برگزار می شود . این مراسم از رویدادهای مهم صنعت مد و فشن به حساب می آید. معمولا دعوت شدگان لباس های عجیب در مراسم مت گالا به تن می کنند.

باید اشاره کنیم که اولین مراسم در سال ۱۹۴۸ برگزار شد و ثروتمندان زیادی معمولا در این مراسم حضور دارند. هر سال تم مخصوصی برای این مراسم در نظر گرفته می شود. مهمانان بر اساس آن تم، لباس هایی مجلل، باشکوه و در مواقعی لباس های عجیب به تن می کنند. تم امسال یعنی مت گالا ۲۰۱۹، تم Camp بود . ظاهرا در واقع هر کس باید بهترین اغراق را از مد و فشن در لباسش به تصویر می کشید.

طراحان و برندهای بزرگی چون ورساچه، شنل، گوچی، نایکی، موگلر، دیور، ژیوانشی و دیگر برندهای برتر صنعت مد و فشن, طراحی لباس های هنرمندان و مهمانان این مراسم به عهده می گیرند. هر سال شاهد طراحی های بینظیر و عجیبی از برندهای مختلف خواهیم بود. در ادامه برخی از عجیب ترین و اغراق آمیز ترین لباس های مراسم مت گالا ۲۰۱۹ را به نمایش خواهیم گذاشت.


عجیب ترین لباس ها در مراسم Met Gala


۱. لیدی گاگا

لباس مت گالا 2019

لیدی گاگا با یک لباس بسیار بلند و صورتی که اغراق واقعی این مراسم را به تصویر کشیده است.

۲-کیتی پری

لباس مت گالا 2019

یکی از لباس های عجیب مت گالا ۲۰۱۹ لباس لوستر کیتی پری بود. لباسی که بسیار عجیب و خنده دار به نظر می رسید.

۳- ازرا میلر 

لباس مت گالا 2019

یکی دیگر از لباس های عجیب این مراسم لباس ازرا میلر بود. دارای سبکی متفاوت با یک گریم عجیب !

۴- زندایا

لباس مت گالا 2019

یکی از لباس های جالب این مراسم نیز لباسی با داستان سیندرلا بود. در آن تمامی جزییات رعایت شده بود . این لباس توسط زندایا بازیگر و خواننده انتخاب شده بود و نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

۵- هیلی استینفلد

لباس مت گالا 2019

هیلی استینفلد نیز لباس عجیب دیگری با عنوان No Photo Please را به تن کرد. این در حالی بود که یک دوربین به دست داشت.

۶- جرد لتو

لباس مت گالا 2019

جرد لتو نیز با لباسی از برند گوچی و با مجسمه سر خود وارد فرش قرمز شد. آن هم در نوع خود عجیب و غریب بود. نکته جالب اینجاست که جرد لتو خواننده و بازیگر، پیراهنی بلند به تن داشت.

۷- کاردی بی

لباس مت گالا 2019

میرسیم به یکی از خنده دار ترین لباس که شبیه لحاف بوده و ۹ نفر این لباس را حمل می کردند. لباس کاردی بی خواننده که با لباس قرمزش نظر همه عکاسان را به خود جلب نمود.

۸- هری استایلز 

لباس مت گالا 2019 هری استایلز

هری استایلز

هری استایلز هم با استایلی شبیه به استایل زنانه در مراسم حضور یافت. باید اشاره کنیم که لباس او از برند گوچی بود . البته یکی از عجیب ترین و مسخره ترین لباس های مراسم را به تن داشت.

۹- فلورنس ولچ

لباس مت گالا 2019 فلورنس ولچ

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *