نحوه ست کردن شلوار با کفش

در این مقاله یک آموزش کاملا کاربردی در ارتباط با با چه شلواری چه کفشی بپوشم-راهنمای کامل ۱۶ست کفش و شلوار و همین طور بررسی دقیق انواع شلوار جین و کفش های مناسب برای ست کردن آن ها را خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

نحوه ست کردن انواع کفش با شلوار

اگر شما عزیزان از دسته لیدی های خوش پوش هستید که انواع شلوارها با مدل ها و رنگبندی های متنوع و شیکی دارید ولی دقیق نمی دانید که آن ها را با کدام کفش بپوشید , اصلا جایی برای نگرانی نیست، با من همراه باشید تا روش و نحوه ست کردن انواع کفش با شلوار را با هم مرور کنیم.

ست کردن انواع شلوار با کفش بر اساس رنگ شلوار

ست کردن شلوار مشکی با کفش(با شلوار مشکی کفش چه رنگی بپوشیم؟)

شاید برای خیلی از شما عزیزان این سوال پیش بیاید که با شلوار مشکی کفش چه رنگی بپوشیم و هنگام ست کردن سردرگم می شوید. راه حل این است که به هیچ عنوان شلوار مشکی تان را با کفش سفید ست نکنید، یعنی در اصل این را بدانید که اگر با شلوار مشکی , کفشی با تم رنگ روشن بپوشید اصلا تیپ تان جالب نمی شود.
بهترین انتخاب برای ست کردن کفش با شلوار مشکی: سری کفش هایی که دارای تم و رنگ بندی رنگ پا هستند و کفش های مشکی ایده آل ترین انتخاب بشمار می آیند.

ست کردن شلوار آبی با کفش (شلوار آبی رو با چه کفشی بپوشم؟)

شلوار جین یا همان لی از سری شلوارهای آبی به حساب می آیند و طیف رنگبندی سیر یا باز بودن رنگ شان هم مهم نیست و این رنگ بندی کفشی که خدمتتان می گویم شامل شلوار آبی کمرنگ تا شلوار آبی پررنگ می شود.خوبی این شلوار های آبی این است که کار را برای ما راحت کرده اند و دیگر جواب سوال شلوار آبی رو با چه کفشی بپوشم هر چیز که دوست داری بپوش است .

ست کردن شلوار قهوه ای با کفش (شلوار قهوه ای رو با چه کفشی بپوشم؟)

خوب رسیدیم به آن دسته افرادی که شلوار قهوه ای شان در کمد خاک می خورد و همیشه این سوال را از خودشان دارند که شلوار قهوه ای رو با چه کفشی بپوشم , بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای شما عزیزان کفش هایی با رنگبندی قهوه ای و کرمی و مشکی است . حتی اگر کفش قرمزتان هم در جا کفشی , جا خشک کرده است با این شلوار ست اش کنید و لذت از خوش پوشی تان ببرید

شلوار طوسی رو با چه کفشی بپوشم 

شلوار طوسی از آن دسته شلوار هایی است که به درد زمان هایی می خورد که در تنگنا قرار گرفته اید و نمی دانید که چه کفشی را با چه شلواری ست کنید , هر موقع به این بحران بر خوردید و نه راه پس داشتید و نه راه پیش , بهتر است شلوار طوسی را انتخاب کنید که به هر رنگ کفشی ست می شود و شما را خوش تیپ جلوه می دهد.

ست کردن شلوار قرمز با کفش (با شلوار قرمز کفش چه رنگی بپوشم؟)

اگر داخل کمدتان شلوار قرمزی دارید و خاک می خورد و در ذهن تان سوال پیش می آید که آخه اینکه با شلوار قرمز کفش چه رنگی بپوشم , جواب سوال تان پیش من است.
رنگ قرمز از اون سری رنگ هایی است که ست کردن شان کار سهل و ساده ای است .
ایده آل ترین رنگ بندی کفش با شلوار قرمز : کفش هایی با رنگبندی خاکستری و نقره ای و مشکی و آبی است .
اگر قصد ساخت یک تیپ و استایل کلاسیک دارید به شما توصیه می کنم که از کفش خاکستری همراه شلوار قرمز خریداری نمایید.

ست کردن شلوار سبز با کفش (با شلوار سبز کفش چه رنگی بپوشیم؟)

اگر در ست کردن شلوار سبز مانده اید و سوال تان این است که با شلوار سبز چه کفشی بپوشم , باید خدمتتان عرض کنم که به این رنگ شلوار , هر رنگ کفشی می آید جز کفش با رنگ سبز .

ست کردن شلوار قهوه ای روشن با کفش (با شلوار قهوه ای روشن چه رنگی بپوشیم؟)

اگر به دنبال ست کردن کفش مناسب با شلوار قهوه ای روشن خود هستید , باید توجه کنید که کفش هایی که دارای طیف رنگبندی خاکستری و یا مشکی هستند , برای این رنگ شلوار اصلا مناسب نیستند . و در ارتباط با رنگ های دیگر حتی رنگ های جیغ به راحتی با این رنگ شلوار ست می شوند.

با شلوار بژ کفش چه رنگی بپوشیم 

اگر شلوار به رنگ بژ خریده اید و در ست کردن آن با کفش درمانده اید , باید خدمتتان عرض کنم که به هیچ عنوان این شلوار را با کفش مشکی نپوشید . چرا که با این ترکیب یک ست زشت و بد رنگ خواهید ساخت .

ست کردن شلوار سفید با کفش (شلوار سفید را با چه کفشی بپوشیم؟)

آهای خانومی که واست سواله که چطور تیپت رو خاص کنی و شلوار سفیدت رو با چه کفشی بپوشی … یک خبر خوب دارم برات . برای ست کردن کفش با شلوار سفید هیچ ممنوعیتی وجود ندارد و میتوانید با خیال راحت هر مدل و هر رنگ کفشی که دوست دارید بچوشید و لذت ببرید

ست کردن کفش با شلوار بر اساس مدل شلوار

با شلوار جین تنگ چه کفشی بپوشیم 

این روز ها که شلوار های جین تنگ خوب خودش را در دل جوانان جای کرده و با پوشیدن این سری شلوار های تنگ و جذبی به خوش پوشی و خوش استایلی شان می افزایند , اما عده زیادی هنوز سوال اصلی شان این است که با شلوار جین تنگ چه کفشی بپوشیم؟
بهترین و ایده آل ترین مدل کفش برای شما کفش کتانی و کفش های کالج و آکسفورد است و چنانچه فصل زمستان است بهترین و مناسب ترین کفش یک پوتین شیک و ظریف پاشنه دار است .

با شلوار جین اسلیم چه کفشی بپوشیم :

شلوار های اسلیم از آن دسته فرم شلوار هایی هستند که بر روی هر فرم بدن می نشیند و استایل فرد مورد نظر را شیک می کند ,
باید یک اصل را همیشه در نظر بگیرید که بایستی یک تناسب بین میزان جذب و تنگ بودن شلوار با استایل و ظاهر کفش باشد . پس سعی کنید جین اسلیم تنگ را انتخاب میکنید از کفش های ظریف تر استفاده کنید و به همین نسبت هرچقدر میزان جذبو تنگ بودن شلوار کاسته شود , دست شما هم برای انتخاب شلوار باز تر است

با شلوار جین راسته چه کفشی بپوشیم

این خیلی عجیب است که با داشتن شلوار جین راسته نتوانید یک استایل خاص و کلاسیک بسازید , چرا که این شلوار ها بخاطر متناسب بودن میزان جذب و آزاد بودنشان هر مدل و نوع کفشی به آن ها می نشیند و خیالتان راحت که با داشتن شلوار جین راسته , شما از خوش پوش ترین ها به حساب می آیید .

ست کردن شلوار جین با دمپایی

حتی اگر یک بار هم که ست شلوار جین با دمپایی را امتحان کرده باشید , متوجه می شوید که چه ست شیک و ایده آلی زده اید و در آن گرمای زمستان یک لیدی شیک و خوش استایل با این تیپ و ترکیب , احساس راحتی بینظیری می کند. و حتما به شما عزیزان توصیه می کنم .

ست کردن شلوار جین جذب با کفش کالج

این کفش های دوست داشتنی که با رسیدن فصل گرما زن و مرد نمی شناسد و همه از آن بهره می برند و از جمله کفش های شیک و پر طرفدار است . اگر شما شلوار جین جذب رو با کفش کالج ست کنید , برای خودتان یک استایل خارق العاده و جذاب ساخته اید .

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *