۱۵ نکته برای خوشتیپ تر شدن خانم ها

اگر می گوییم ۱۵ نکته خوشتیپی خانم ها بدین معنا نیس که خانم ها پس از اینکه این نکات را رعایت کردند خوشتیپ شدند.بلکه این نکات عادات روز مره خانم های خوشتیپ است. با ما در دنیای مد و لباس همراه باشید تا ۱۵ نکته جذاب خوشتیپ بودن خانم ها را برای شما معرفی کنیم.

عادات کلی خانم های خوشتیپ

۱- برای داشتن آرامش کافی و وقت کافی لباس انتخابی خود را روز قبل از مراسم در نظر بگیرید و سعی کنید لباس مناسبی باشد.
۲- همیشه قبل از اینکه دیگران اعتراض کنند وصدای آنها بلند شود،اماده شوید.برای خودتان وقت کافی در نظر بگیرید. با آرامش خاطر به آماده شدن بپردازید، با این کار کاملا استرس خود را از بین میبرید .
۳- سعی کنید از لباس زیر و سینه بندهایی که کاملا مطابق با سایز بدن شماست وجنس هایی مانند ابریشمی، سبک و نرم استفاده کنید. تا در آنها راحت باشید. همین امر یکی از ویژگی های مهم محسوب میشود.
۴- یکی از راههایی که به راحتی میتوانید انجام دهید این این است که از خانم های خوشتیپ دیگر الگو برداری کنید، بدین ترتیب از آنها الهام میگیرید. خیلی ساده به جمع افراد شیک پوش مورد علاقه خود می پیوندید.
۵- سعی کنید از لباس هاس متناسب با همان فصل استفاده کنید.لباس شما جوری نباشد که در دید دیگران مسخره جلوه کند. برای مثال در تابستان از لباس های زخیم و نایلونی یا بلعکس در زمستان از لباس های نخی استفاده نکنید. در هر فصل متناسب با آب وهوا لباس بپوشید.
۶- برای لباس پوشیدن موقعیت را در نظر بگیرید. در جمع های دوستانه سعی کنید از لباس های راحت ودر عین حال شاد استفاده کنید،در مهمانی های رسمی لباس های رسمی با رنگ های سنگین تر بپوشید. موقع تفریح لباس های اسپرت و فوق العاده راحت به تن کنید.
۷- از لباس های ایده آلشان به عنوان لباس راحت استفاده نمی کنند، زیرا هم لباسشان زود تر خراب شده ، چروک و از بین میرود.
۸- نظم در کمد لباس را رعایت کنید. با توجه به نوع و جنس لباس تشخیص دهید که آنها را تا یا آویزان کنید. لباس های پشمی وسویشرت ها از جمله لباس هایی هستن که با تا کردن در کشو قرار میگیرند، اما لباس های مجلسی و شلوار ها حتما باید آویزان شوند.نظم در کمد لباس یکی از مهم ترین اصل های شیک پوشی است.
۹- از لباس های اندازه استفاده کنید. لباس های خیلی تنگ یا لباس های خیلی آزاد به هیچ وجه جذاب نیستند.فیت بودن، لباس را شیک و شما را خوشتیپ جلوه می دهد.
۱۰- سعی کنید در ترکیب بندی تیپ خود از یک اکسسوری یا لباس یا کفش گران قیمت به عنوان هسته تیپ خود استفاده کنید. با این عنل زیبا تر جلوه می کنید.
۱۱- حتما در انتخاب اکسسوری مناسب با تیپ خود وقت بیشتری صرف کنید.از تکنیک خانم های خوشتیپ استفاده کنید. از خود بپرسید: از جواهر آلات گران قیمت استفاده کنم؟ یا از جواهر و زیورآلات ساده تر انتخاب کنم؟ یا بهتر است از شال و روسری استفاده کنم؟
۱۲- موقعیت های مناسب، برای پوشیدن کفش ها را در نظر بگیرید، برای مهمانی از کفش های پاشنه دار میتوانید استفاده کنید و برای محیط کار از کفش پاشنه تخت و موقع ورزش از کتانی های مناسب استفاده کنید. کفش ها نقش بسزایی در جلوه دادن تیپ های شما دارند.
۱۳- لباس هارا حتما بر اساس جنس و رنگ برای شتسشو تفکیک کنید.
۱۴- همیشه سعی کنید با اعتماد به نفس تیپ و استایل خود را داشته باشید.از مد تقلید نکنید وبرای تیپ های خود خلاقیت به خرج دهید.

چند نکته ریز دیگر

 عطربزنید

سعی کنید همیشه از لباس های خوشبو و مرتب استفاده کنید،رایحه عطر مانند نوع پوشش شما میتواند تاثیر بسیاری روی اطرافیان شما داشته باشد.

 زیاد آرایش نکنید

اشتباهی که بسیاری از خانم ها انجام میدهند، آرایش کردن بیش از اندازه آنهاست. تنها یک رژلب می تواند تغییر بسیاری در چهره شما ایجاد کند، آرایش ساده و کم را فراموش نکنید.

 سراغ خیاط ماهر بروید

زمانی که شما به خیاط معتبر مراجعه کنید، لباس را متناسب با فرم و الگوی بدن شما می دوزد. اینکه لباس قالب تن شما باشد امر بسیار مهمیست. یکی از رازهای ستارگان مد همین است. لباسی که خیاط ماهر برای شما آماده کند علاوه بر خوش استایل نشان دادن شما، از لحاظ هزینه هم به صرفه است.

 لباس ساده انتخاب کنید

لباتس های ساده برای یک عمر استفاده دارند،اما لباس های شلوغ و طرحدار برای مدت زمان کمی (یک فصل تا یک سال)برای شما قابل استفاده هستند.لباس های طرحدار باعث میشوند لباس شما زود قدیمی شود.

رنگ های تیره و خنثی

شما با انتخاب رنگهای تیره یا خنثی مانند:صورتی کم رنگ، توسی، یاسی، کرم، سفید، سرمه ای و…. ازاین قبیل رنگها میتوانید استایل شیک و مناسبی داشته باشید که تنها متعلق به یک دوره یا مد خاصی نیستند.


درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *