این طوری تو دانشگاه تیپ بزنید

تیپ و استایل دانشجویی دخترانه

هر لباس و پوششی را باید نسبت به مکان آن انتخاب کرد ، هر نوع لباسی باید با مکانی که میخواهید بروید تناسب داشته باشد. دانشگاه نیز جزو مکان های عمومی و آموزشی است که باید سبک و سیاق مربوط به آن محیط را برای آن انتخاب کرد. البته در دانشگاه های ایرانی نوع پوشش نیز فرق دارد ، بعضی از دانشگاه ها پوشش خاص خود را دارند ولی بعضی دانشگاه ها آزادتر هستند و میتوان تیپ و استایل های شیک و خاص خود را برای ورود به دانشگاه پوشید. در این پست میخواهیم به شما ایده هایی دهیم که ببینید چگونه میتوان در عین داشتن استایل مورد پسند دانشگاه و محیط های آموشی ، شیک و زیبا هم باشید.و این پست اختصاص به دختر خانوم های دانشجو دارد.

نکاتی برای شیک پوشی در دانشگاه و محیط های آموزشی :

_پوشش دانشجویی یا تحصیلی بهتر است که سنگین انتخاب بشود و از رنگ ها یا مکمل های خیلی جیغ کمتر استفاده بشود. توصیه این است که بیشتر از رنگ های خنثی استفاده کنید مثل طوسی سورمه ای سفید . البته تیره و سیاه پوشیدن توصیه نمیشود. بلکه باید در عین حال ظاهری شاداب داشته باشید.

 از اکسسوری استفاده کنید. مثل ساعت ، انگشتر ، آویز کیف کوچک ، شال گردن و.. اما زیاده روی در استفاده از اکسسوری و زیورآلات ظاهری نامناسب را ایجاد میکند. البته با رعایت اندازه ،برای کامل کردن استایل عالی است

_خانم های چادری میتوانند استایل شیک خود را داشته باشند و در عین حال پوشیده نیز باشند، فیکس کردن مقنعه به خانم های محجبله توصیه میشود. همچین میتوانند با استفاده از مقنعه و ساق دست های همرنگ یا متناسب استایل شیک و زیبایی داشته باشند

_قبل از همه به راحتی خود توجه کنید ، پس دقت کنید لباس حتما اندازه تان باشد. مثلا اگر لباس شما تنگ باشد و شما در آن راحت نباشید ، قطعا زیبا نیز بنظر نخواهید آمد.

_در انتخاب لباس و اکسسوری و کیف و کفش تان به هارمونی رنگ ها و نقش ها توجه کنید.اولا اینکه رنگ هایی که میپوشید خیلی باهم تفاوت چشمگیری نداشته باشند و یا مثلا حداکثر یک جز از تیپ تان رنگ متضادی داشته باشد. و یا مثلا دو لباس با طرح های شلوغ و متفاوت نپوشید. حداکثر یکی از اجزای لباستان طرح دار باشد.

_سعی کنید کیف و کفشتان در یک هارمونی رنگ باشد. مثلا کیفتان سبز نباشد و کفشتان سرخآبی. 

_محیط دانشگاه ، محیط مناسب لباس های رنگارنگ و پر طرح نیست. سعی کنید در کلیات لباس ها از رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای ، سورمه ای، طوسی و خاکی استفاده کنید ،که این رنگ ها ست کردنشان بسیار راحت است(رنگ مشکی را با قهوه ای و سرمه ای ست نکنید
_اگر شما رنگ کلی لباس ها را خنثی انتخاب کردید این امکان را برای شما وجود دارد که بتوانید در جزئیات از رنگ های شاد تر استفاده کنید. رنگ هایی مانند قرمز، زرد، بنفش و… را برای اکسسوری در نظر بگیرید.


_اگر میخواهید استایل روزمره و همیشگی نداشته باشید و یک استایل خاص تر داشته باشید،میتوانید از مانتوهای طرح داری که مجلسی نباشند استفاده کنید،در انتخاب رنگ شلوار خلاقیت به خرج دهید و به جای شلوار جین می‌توانید از شلوار کتان رنگی استفاده کنید.


_ کفش یکی از مهم ترین قسمت های استایل شماست،به دلیل اینکه مدت زمان طولانی در دانشگاه هستید ،حتما از کفشی استفاده کنید که احساس راحتی داشته باشید.کتونی بهترین گزینه برای استایل دانشجویی است .(مخصوصا کتونی سفید به استایل شما جلوه میبخشد)همچنین میتوانید از کالج یا نیم بوت هم در این استایل استفاده کنید.



‎_برای تیپ دانشجویی کوله پشتی مناسب تر است تا به راحتی وسایل تان را داخل آن قرار دهید. ست کوله پشتی و کتانی عالی است و استایل تان را اسپرت میکنند همچنین میتوانید از کیف های بزرگ  رودوشی هم استفاده کنید. انتخاب کیف بستگی به حجم وسایلی است که با خود حمل میکنید.



 و در آخر اینکه محدودیت های دانشگاه ها باهم تفاوت دارند،شما باتوجه به محدودیت های دانشگاه خودتان استایلتان را انتخاب کنید

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *