خرید لباس تجربه ایی لذت بخش

خرید لباس تجربه ای لذت بخش!زمان مطالعه: ۵ دقیقه

رفتن به خرید لباس میتواند کار دشوار و گیج کننده باشد. ممکن است شما هم این حس را تجربه کرده باشید که قبل از رفتن به خرید رنگ خاصی یا مدل خاصی نظرتان را جلب کرده باشد و بعد از خرید لباس دیگری را خریده باشید! به این دلیل که گاهی ممکن است شما در رنگ ها و مدل های مختلف لباس گم شوید و نتوانید درست و مناسب انتخاب کنید!

حتی بار ها از افرادی شنیده ایم که پس از خرید لباس از خرید خود ناراضی و پشیمان بوده اند! اغلب اگر امکان تعویض لباس از فروشگاهی که لباس را خریده اند وجود داشته باشد آنها سعی میکنند قبل از اتمام موعد تعویض خود را به فروشگاه برسانند و لباس خود را عوض کنند.

بعضی دیگر از افراد نیز قبل از خرید لباس هیچ ایده ای راجع به خریدشان ندارند و هنگام خرید حس غرق شدن در انبوهی از رنگ ها ، مدل ها ، سبک های مختلف و مارک های متفاوت را دارند.

خرید لباس مورد علاقه خودتان

سعی کنید قبل از خرید لباس مورد علاقه خودتان ابتدا موارد مهمی از قبیل مدل لباس دلخواه ، رنگ لباس و… را بدانید.علاوه بر جزئیات لباس سعی کنید با خودتان روراست بوده و سبک مورد پسندتان را انتخاب کنید! مهم نیست امسال چه چیزی مد است ، مهم اینست شما چه چیزی را میپسندید و مطمئن باشید زمانی از نظر دیگران زیبا به نظر میرسید که خودتان به زیبایی خود باور داشته باشید!

اندازه هایتان را بدانید!

بهتر است قبل از خرید لباس ابتدا اندازه های دقیق خود را داشته باشید.
ممکن است بارها برایتان اتفاق افتاده است که بعضی از لباسهای مورد علاقتان امکان پرو نداشته اند حتی هنگام خرید از فروشگاه های بزرگ ! یا شما به دلیل مشغله کاریتان نتوانید برای خرید وقت زیادی بگذارید و ترجیح بدهید از فروشگاه های آنلاین لباس خرید کنید.توصیه مهم ما به شما اینست که اگر شما درحال برنامه ریزی برای کاهش یا افزایش وزنتان هستید خرید لباس را به بعد از رسیدن به هدفتان موکول کنید!

لباس های راحت انتخاب کنید!

شما در این مواقع ابتدا باید بدانید خرید لباس را برای چه مناسبتی انجام میدهید. لباسهایی مناسب هستند که راحت باشند و حرکاتتان را تحت تاثیر قرار ندهند. قطعا بار ها در مهمانی های مختلف افرادی را دیده اید که لباسی زیبا به تن داشته اند اما به دلیل راحت نبودن لباسشان احساس ناراحتی را تجربه کرده و از مهمانی خود لذت کافی را نبرده اند.سعی کنید جزو افرادی باشید که علاوه بر زیبایی به راحتی لباس نیز اهمیت میدهید!

Family carrying shopping bags in mall

رنگ های مناسب خود را پیدا کنید!

ابتدا بهتر است با رنگ هایی که باعث جذاب تر نشان دادن شما میشود و زیباییتان را دوچندان میکند آشنا شوید.
به یاد داشته باشید باید رنگ هایی که شخصیت شمارا شاد تر میکند هم استفاده کنید.پس لزوما از دستورالعمل های ست کردن رنگ مناسب با پوستتان استفاده نکنید و آنها را فقط منبعی برای راهنمایی افراد ببینید که میتوانند به شما کمک بیشتری بدهند نه اینکه شما را مجبور به انجام کاری کنند.

ست رنگی خودتان را داشته باشید!

با شنیدن واژه ست رنگی اشتباه برداشت نکنید! منظورمان پوشیدن یک رنگ خاص در کل تیپتان نیست! ممکن است شما افراد زیادی را دیده باشید که درگیر قاعده ای خاص برای ست کردن لباس هایشان هستند. به شما پیشنهاد میکنیم بعد از شناختن رنگهای مناسب خود ، از قاعده ی رنگی خاص برای تیپ زدنتان بپرهیزید! شما میتوانید ست رنگی خودتان را بسازید البته با اندکی مطالعه درمورد نحوه ست کردن رنگ ها!

به ارزش هر لباس توجه کنید نه قیمت آن!

درهنگام خرید لباس ابتدا باید به مواد به کار رفته در لباس و مواردی که نشاندهنده کیفیت لباس هست توجه کنید.
احتمالا بعد از مدل لباس درگیر قیمت لباس خواهید شد. اما بهتر است یک لباس با کیفیت داشته باشید و سال ها از آن استفاده کنید تا یک لباس بی کیفیت که با خرابی زودهنگام همراه خواهد بود!

تمام لباسهایتان را در خاطرتان داشته باشید!

سعی کنید در هنگام خرید لباس تمام لباسهایتان را در خاطرتان داشته باشید و هنگام انتخاب هر لباس بدانید که با کدام یک از لباس های داخل کمدتان میتوانید آنها را ست کنید مگر اینکه تصمیم به خرید ست کامل داشته باشید !

امیدواریم که توانسته باشیم در تشخیص لباس مناسب مخصوص خودتان کمکی کرده باشیم.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *