رازهای انتخاب لباس مناسب برای آقایان چاق

آقایان چاق چگونه لباس بپوشند که خوشتیپ شوند و کمی لاغر تر به نظر برسند؟
نوع پوشش برای افراد چاق همواره انتخابی سخت و طاقت فرسا بوده است. پوشش مناسب برای این افراد باید همواره به گونه ای باشد تا آنها را لاغرتر نشان دهد. رازهای جالبی برای انتخاب لباس آقایان چاق داریم که در این بخش خواهید خواند.


سبک لباس پوشین آقایان چاق

آقایان چاق با انتخاب اصولی لباس و رعایت نکاتی در سبک لباس پوشیدن شان میتوانند تا حد زیادی خوشتیپ شوند و لاغر به نظر برسند، با رعایت نکاتی در لباس پوشیدن میتوانید نقاط ضعف اندام تان را بپوشانید و نقاط قوت را بهتر جلوه دهید.


لباس های تنگ و گشاد ممنوع

لباس های تنگ نپوشید مخصوصا اگر شکم بزرگی دارید بهتر است لباس هایی انتخاب کنید که درست اندازه شما باشند یعنی نه تنگ و نه گشاد، جنس هایی برای لباس تان انتخاب کنید که خیلی به شما نچسبند زیرا لباس های تنگ و چسبان شکن بزرگ تان را خیلی بد جلوه میدهند.


رنگ های جیغ و روشن نپوشید

برای افراد چاق بهترین گزینه لباس هایی با رنگ های تیره هستند زیرا رنگ های تیره به طور قابل توجهی شما را لاغز نشان میدهند، رنگ های روشنی مانند قرمز، صورتی، زرد و… اصلا برای شما مناسب نیستند. با پوشیدن لباس هایی به رنگ های تیره میتوانید چند کیلو از ورن تان را مخفی کنید.


جیب هایتان را خالی بگذارید

وقتی جیب های لباس تان را با چیزهایی مانند گوشی، کیف پول و … پر میکنید باعث جلب توجه میشود و شاید چاق تر هم به نظر برسید پس بهتر است همیشه جیب هایتان را خالی بگذارید.


لباس های راه راه عمودی

لباس های راه راه گزینه ی مناسبی هستند به شرطی که راه راه های عمودی داشته باشند، اینگونه لباس های شمارا لاغر تر و باریک تر نشان میدهند. لباس هایی با راه راه های افقی را هم که کلا باید فراموش کنید.


چند لایه لباس نپوشید

لباس های ضخیم و چند لایه را فراموش کنید زیرا اینگونه لباس ها برای افراد لاغر مناسب اند، سویشرت های نازک و لباس هایی که خیلی به حجم تان اضافه نکنند را انتخاب کنید.


پیراهن کمردار را فراموش نکنید

در پیراهن‌های کمردار، شما می‌توانید قسمت بالا و کمر خود را طوری تنظیم کنید که برآمدگی و انحنای بدن شما را کاملا درست و متناسب نشان بدهد: چسبیده و اندازه و متناسب بدن، اما نه خیلی تنگ. پارچه‌های نرم و لطیف، می‌تواند چاقی قسمت بالا و پایین بدن شما را بپوشاند، در حالی که پارچه‌های سفت و شق و رق، خطوطی غیر‌طبیعی ایجاد می‌کنند.


کمربندتان را روی شکم‌تان نبندید!

این‌که دور کمر شلوار،‌ یک فضای خالی وجود دارد، دلیل بر این نیست که شما حتما باید کمربند ببندید؛ حالا اگر اصراری به استفاده از آن دارید، سعی سعی کنید کمربندتان را زیر شکم، یعنی درست در انتهای تی‌شرت‌تان ببندید، زیرا فضای اضافه‌تری ایجاد می‌شود که کسی متوجه‌ آن نخواهد شد.


این‌قدر موهای‌تان را کوتاه‌ نکنید!

باور کنید یا نه، اندازه موها تاثیر زیادی برای لاغر یا چاق نشان دادن فرد دارد. آقایان بهتر است موهای‌شان را کمی بلندتر از حد معمول نگه دارند که خب این روزها هم مد است! در واقع باید موهای جلوی سر خود را بلندتر و کنار گوش‌ها و پشت سر را به اندازه متوسط، با یک خط ریش سایز متوسط، کوتاه کنید.


بادگیر و کاپشن‌های پفکی نپوشید

شما نباید از لباس‌هایی مثل جلیقه‌های بادگیر و در کل، لباس‌هایی که یک لایه اضافی دارند، استفاده کنید. در ضمن باید دقت کنید سایز دور گردن لباس رسمی که انتخاب می‌کنید، دقیقا اندازه گردن یا حداکثر یک سانتی‌متر بزرگ‌تر باشد. هنگام خرید لباس، سعی کنید که بلوزهای بزرگ را با بافت‌‌های درشت، انتخاب کنید و از پوشیدن جلیقه های ایستاده بپرهیزید.


شلوار پارچه‌ای انتخاب آخرتان باشد!

سعی کنید تا حد امکان به سراغ شلوارهای پارچه‌ای نروید. بر عکس شلوارهای جین برای شما بسیار مناسب هستند، آن هم جین‌هایی با رنگ تیره. سرمه‌ای از آن دسته رنگ‌هایی است که می‌تواند بین افراد چاق حسابی محبوب شده و به یکی از نمادهای خوش‌پوشی تبدیل شود.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *