اصول انتخاب لباس مجلسی

لباسی که برای مراسمات عروسی و جشن پیشنهاد می شود لباس ها بلند تا روی قوزک پا هستند. مگر اینکه به صورت هماهنگ شده مجبور باشید لباس زنانه دیگری بپوشید.

اگر در فصل گرم هستید می توانید از لباس های بدون آستین و یا دکلته استفاده کنید. در مورد رنگ لباس نیز می توانید از رنگ عشق که همان مشکی است استفاده کنید.

نکته خیلی مهم مربوط به لباس پوشیدن در عروسی برای خانم ها. هیچوقت هیچوقت هیچوقت برای عروسی لباس سفید نپوشید. لباس سفید فقط برای عروس است.

برای جشن تولد دیگر لباس های بلند و پر زرق و برق توصیه نمی شود. از انتخاب های مناسب برای لباس جشن تولد (لباس مجلسی زنانه) می توان به لباس روی زانو ، شلوار و پیراهن و حتی شوارهای پارچه ای استفاده کرد.

برای فصل گرم هم که مشخص است، تاپ و دامن و کفش پاشنه بلند بهترین گزینه ها هستند. جنس و مدل تاپ بستگی به صاحب مهمانی و سبک زندگی آنها بستگی دارد.

در این مواقع نسبت شما با میزبان و مناسبت این مراسم خیلی مهم است. به فراخور نوع رابطه و حضور میهمانان آشنا یا غیر آشنا، رسمی و یا غیر رسمی بودن پوشش شما مشخص می شود.

از آنجایی که این مهمانی برای خوردن است، سعی کنید لباس راحتی بپوشید که برای غذا خوردن و نشست و برخاست مشکلی نداشته باشید.

من به شخصه یک شلوار و یک بلوز را ترجیح می دهم.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *