نکاتی برای انتخاب لباس شب و معرفی چند مدل لباس

انتخاب لباس شب بر خلاف تصور عام کار سختی نیست، کافیست که بدانید که به دنبال چه میگردید، چه رنگی را دوست دارید؟؟ انتخاب لباس شب شیک مناسب کدوم مدل را دوست میدارید و چه سبک پارچه ای مد نظرتان است، علاوه بر اینها باید بدانید که انتخاب لباس شب و هر لباسی دیگری کاملا سلیقه ای است و اصلا نیازی به تقلید نیست، بلکه شما میتوانید استایل خود را تنها با رعایت چند نکته ظریف تعیین کنید.

توجه به ظاهر و فرم بدن در انتخاب لباس شب بسیار مهم است.در ابتدا باید ۲ نکته مهم را یادآور شوم:۱- هیچ سایز ایده آلی وجود ندارد، ۲- هیچ فرم بدنی بی نقص نیست، پس باید یاد بگیریم که بدن خود را دوست داشته باشیم و این که چگونه لباسی بپوشیم که بالانس آن را حفظ کند. شما میتوانید متناسب با فرم بدنی خود آنچه که شما را تک و جذاب تر نشان میدهد انتخاب کنید. برای مثال اگر شما چاق هستید لازم نیست که حتما با یک لباس بسیار تنگ هم در تحرک دچار سختی شوید ( لباس شما در مرحله اول باید راحت باشد) و هم آنکه که چین و چروک زشتی در قسمت های چاق بدن خود به وجود آورید، بلکه اگر آنچه را که کاملا اندازه شماست انتخاب کنید در کمال تعجب لاغرتر به نظر میرسید.

اگر شما کوتاه قد هستید از لباس های یقه ۷ استفاده کنید زیرا که توجهات را به سمت بالا تنه جلب میکنند و هم اینکه باعث میشوند اگر چاق هستید چاقی شما به چشم نیاید. این گونه لباسها شما را قد بلندتر نشان میدهند.

برای بلندقدتر به نظر رسیدن میتوانید از دامن هایی که بالای زانو هستند استفاده کنید زیرا به شکلی طبیعی توجهات را به پاهای شما معطوف میکنند و باعث میشوند که شما قد بلندتر به نظر برسید. نکته دیگر برای بلند قدبه نظر رسیدن استفاده از کفش پاشنه بلند است.

اگر سینه های بزرگی دارید: لباس های با مدل دکلته و یقه های کشیده را توصیه می کنیم ، و لباس شب تان آستین نداشته باشد بهتر است و یا اگر مایل هستید که آستین داشته باشد بهتر است که آستین خیلی کوتاهی داشته باشد .

اگر شما دارای شکم هستید : از لباس های با جنس ساتن ،و ابریشم بپرهیزید زیرا به علت جنس خاصی که دارند شکم شما را بزرگتر نشان می دهد . و بهتر است از لباس های راسته استفاده کنید و همچنین لباس های خیلی چسبان را نپوشید زیرا به شما ظاهر بدی می دهد .

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *