انتخاب مانتوی تابستانه

مجله مد و فشن: با‌توجه‌به این که بیشتر خانم‌های‌ جوان زمان زیادی را در طول روز خارج از منزل هستند، باید لباسی بپوشند که در ان احساس خستگی و کلافگی نداشته باشند و از طرف دیگر تا پایان روز ظاهرشان آراسته و شیک باشد.

میتوان گفت که شما خریدی ایده‌آل برای مانتوی تابستانه خود داشته‌اید که بعد از پوشیدن ان مانتو ان‌هم یک روز کامل، احساس خوبی داشته باشید و با رسیدن به منزل پس از مدت‌زمان طولانی هنوز مرتب و آراسته باشید. مهم‌تر از همه ی اینکع مانتو بعد از شست‌وشو آب‌رفت نداشته باشد ودر بهترین حالت هم نیاز به اتوکشی نداشته باشد. زیرا برای کسانی که وادار به استفادۀ روزانه از یک مانتو برای محل‌کار یا دانشگاه هستند، شست‌وشوی هر روزه و اتوکشی کار دشوار و خسته‌کننده‌ای خواهد بود.

مانتوهای کرم، سفید و قهوه‌ای روشن هستند. فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می‌کند که درجه حرارت این گرما از درجه حرارت هوای محیط کمتر است.

در نتیجه اگر در تابستان لباس‌ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت‌تر به بیرون بدن منتقل می‌شود.

سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های نازک دوخته شده‌اند و بدون چین و لایه هستند. جنس مانتو هم خیلی‌خیلی مهم است.

الیاف مصنوعی (پلاستیکی) که در بافت پارچه مانتو به کار می‌روند برای این فصل مناسب نیستند، ولی الیاف نخی، پنبه‌ای و کتانی، مانتوهای خوبی برای این فصل هستند.

مدل مانتوهای تابستانی مجلسی در انواع طرح های مدل مانتوی حریر تابستانی و مانتوهای حریر مجلسی تابستانی و …. دوخته می شوند که  انتخاب هر یک از این مدل مانتوها به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *