ترندهای لباس و پارچه ۲۰۱۹

اکثر ما به ترندها علاقه داریم و دوس داریم طبق آخرین مد روز لباس بپوشیم، دونستن ترندهای پیش بینی شده توسط متخصصان در شروع هر فصل به ما در خرید فصلی جهتدارتر و مطلوب تر کمک میکنه.ترندها با توجه به کالکشن برندهای برتر فیلم ها و حتی وقایع مهم اجتماعی آن سال بوجود میان.

باهم میخوایم نگاهی به ترندهای لباس و پارچه ۲۰۱۹ بیاندازیم.

پترن پوست حیوانات

ترند شدن پوست حیوانات راه خیلی خوبی برای اضافه کردن کمی هیجان به یک استایل مینیمال است.این پترن هیچوقت از مد نمیافته و سالهاست مورد علاقه دیزاینرهاست.این پترن ها بر خلاف تصور ما، برای رده سنی جوان ها مناسب تر از افراد مسن است که نشانه قدرت و استقلال و از ترندهای محبوب پاییز۲۰۱۸ و زمستان ۲۰۱۹ به حساب میان.

لباس های پیله دار

اگرچه همه تصور میکردند که دامن های پیله دار کم کم از دنیای مد خداحافظی میکنند، اما با اومدن ترند های جدید مشخص شد که اونها همچنان جایگاه خود را در دنیای مد حفظ میکنند.دامن و لباس های پلیسه مثل لباس های چهارخونه کلاسیک و محبوب هستند ، بسیار کاربردی و مناسب فصل بهار و زمستان .

پارچه های نقره ای و براق

استفاده از تزیینات متالیک پر زرق و برق، تا پارچه های نقره ای رنگ براق که به نظر برخی نشان دهنده زره هستند یکی از ترندهای فصل جدید که این پیام رو میرسونه که امسال سال درخشش است.پس اگر میخواین تو مهمونی بدرخشین و خیلی توی چشم باشین هیچ پیشنهادی بهتر از لباسای پر زرق و برق نیست.

شنل ها

یکی دیگه از راه های نشون دادن قدرت زنان استفاده از شنل در ترند پاییز و زمستان ۲۰۱۹/۲۰۱۸ است. چراکه شنل ها احساس سوپر قهرمان، پرنسس و… را به خوبی القا میکنند.شنل ها رو میشه براحتی با مام جین ، بوت چرم و دامن تا روی زانو پوشید.اگرهنوز نتونستین یه شنل تهیه کنید پیشنهاد ما اینه که از شال های بلند و کلفت به عنوان شنل و بستن یک کمربند روی آن استفاده کنید تا از استایل پرنسسی عقب نمونید .

پارچه های گلدار

زمانیکه صحبت از پارچه های گلدار میشه اولین چیزی که به ذهن میاد لباس و دامن مجلسی، اما امسال علاوه بر اونها از پارچه های گلدار در کت و شلوار،شلوار و لباسای سرهمی ،پیراهن های گلدار با قدهای ماکسی و مینی در کالکشن تمام برند ها استفاده شده است.پارچه های گلدار حس خنکی بهار و تابستان را همراه با حس دخترونگی خاصی تداعی میکنند.

لباس های چرم

سرهمی و پیراهن های چرم که به صورت استایل های مونوکروم(سرتا پا یک رنگ)، در کت واک های امسال زیاد دیده شدند از ترندهای پاییز و زمستان هستند، که میتونید هم در استایل روزانه و هم در مهمانی ها ازشون استفاده کنید.لباس های چرم مناسب هر سن و مورد پسند اکثر خانم ها و آقایون

پارچه چهارخونه

یکی از پر طرفدارترین ترندهای امسال که در حقیقت جا مونده از ترند های سال پیشه ، پارچه چهارخونه است که امسال بنظر میاد نقشش حتی برجسته تر از سال های پیش باشه . پارچه های چهارخونه تنوع بسیاری دارند واستفاده از نقوش چهارخونه یکی از ساده ترین و بهترین شیوه ها برای ارتقا پوشش هر فرده مهمتر از اون استفاده از نقوش چهارخونه یکی از بهترین شیوه ها در layering لباس هاست.که البته اینکه لباس چهارخونه رو به عنوان لباس رویی یا زیرین بپوشیم بحث بسیار گسترده ولی جالبیه .

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *