انواع مدل لباس مجلسی بارداری ۲۰۱۹ + راهنمای خرید و انتخاب

در اینبخش مجموعه مدل لباس بارداری مجلسی و شیک را برای خانم های پا بـه ماه جمع آوری کرده ایم. بـه همراه مدلهای زیبای امروزمان یک راهنمای خوب برای خرید و انتخاب لباس بارداری را هم ضمیمه عکسها کرده ایم تا اگر قصد خرید لباس بارداری را دارید بتوانید بهترین مدل را برای خود تهیه کنید، در ادامه با مجله اینترنتی پارس ناز همراه باشید تا این مدلهای زیبای لباس بارداری را مرور کنیم.

شـما در دوران بارداری با آنکه اضافه وزن زیادی را تجربه میکنید و از شکم بزرگی در بدن خود محافظت می‌کنید، نباید فراموش کنید کـه هنوز هم زیبایید و مانند یک ملکه می درخشید! شاید در گذشته لباس زیادی برای دوران بارداری دوخته نمی شد، اما امروزه با پیشرفت در صنعت مد و پوشاک میتوان لباس بارداری بسیار شیک و مجلسی و متفاوتی داشته اسـت.

دوران بارداری برای شـما دورانی طلایی اسـت، دراین زمان با شکل و ظاهری متفاوت در بین اعضای خانواده و شهر خود ظاهر خواهید شد. بدلیل تغییر ظاهری کـه در بدن شـما ایجاد می‌شود لباسهای انتخابی باید بتوانند تا بـه زیبایی شـما افزوده و آن قسمت هایی ازبدن شـما کـه دارای برجستگی های زیادی اسـت پنهان کنند.

اگر تمایل ندارید کـه در لباس شـما شکم نمایان شود باید مدل هایی را انتخاب کنید کـه پارچه آنها از زیر سینه گشاد شده و تا پایین ادامه دارند. برای این مدل از لباس ها عموما پارچه حریر بسیار زیبا و شیک خواهد بودو می‌توان با استفاده ازآن مدلهای متفاوتی را دوخت

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *