نحوه ست کردن تیپ اسپرت زنانه

زیبا بودن و خوش استایل به نظر رسیدن اصلا کار دشواری نیست ، به این شرط که اصول و ترفندهای خوش پوش بودن را بدانید و سبک خود را پیدا کنید. یکی از سبک های پوشاک مورد علاقه دختران جوان ، تیپ اسپرت است که روحیه سرزنده و شاد یک نوجوان را تداعی می کند. در این مقاله به رازهای یک تیپ اسپرت برای دختران جوان، اشاره می کنیم.

جزء جدا نشدنی یک تیپ اسپرت جذاب ، رنگ های شاد هست. از امتحان کردن رنگ هایی که تا حالا امتحان نکردید، نترسید و این دفعه رنگ های شاد را به کمدتان اضافه کنید. یکی از نمودهای جذاب تیپ اسپرت دخترانه، شلوار جین آبی روشن و بلوز ساده و یا چهارخانه قرمز رنگ است که بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز با این ترکیب دیده شده اند.

البته اگر این مدل لباس ها را در کمدتان دارید لازم نیست آن ها دور بیندازید و یا آتششان بزنید ، بلکه میتوانید در مهمانی ها و جشن های رسمی که دعوت می شوید آن ها را بپوشید . اما این سبک لباس های هیچ جایی در یک استایل اسپرت دخترانه ندارند.

میدانیم که زیورآلات و زنان ترکیب قوی و جدا نشدنی هستند ، اما اگر به تیپ های اسپرت علاقه مند هستید، حدالامکان این استفاده را به حداقل برسانید. و به خاطر داشته باشید که هرگز لباس اسپرت را با جواهرات طلا و نقره ست نکنید. البته می توانید از دستبندها و گردنبندهایی که از جنس پارچه و چوب هستند استفاده کنید ، اما زیاده روی نکنید. میزان زیورآلات را در حداقل نگاه دارید ظاهر هر چه ساده تر و معصوم تری داشته باشید.

منظور ما این نیست که کمد کفش هایتان خالی از هرگونه کفش پاشنه بلند باشد ، اما وقتی که قصد دارید تیپ اسپرت بزنید گزینه اولتان کفش های کتانی یا اسنیکر باشد ، البته کفش هایی با پاشته تخت مثل صندل ها و کالج ها هم میتوانند به عنوان گزینه دوم در نظر گرفته شوند. اگر قد کوتاهی دارید که مجبورید از کفش های پاشته بلند استفاده کنید ، میتوانید کتانی های لژ دار بپوشید که امروزه نیز جایگاه خوبی در بین جوانان پیدا کرده اند و همچنین مضرات کفش های پاشنه بلند را نیز ندارند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *