انواع مدل مچ آستین برای مانتوهای باکلاس و امروزی + تصاویر

انواع مدل های آستین بلند برای مانتو و بلوز و شومیز :

برای انتخاب لباس مناسب اندام، باید عوامل زیادی را مد نظر قرار داد.  قد لباس، مدل یقه، مدل کمر و قد ومدل آستین.  آستین موضوعی است که شاید کمتر به آن توجه شده باشد، اما حقیقت این است که آستین، از بخش هایی است که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و در نتیجه بر اندام شما و شکل ظاهری لباس نیز تاثیرگذار است.

آستین تاثیر زیادی بر لباس و اندام شما دارد . هم توجه به قد آستین بسیار مهم است و هم شکل آستین. شما با توجه به شکل اندام خود و همچنین نوع لباسی که میخواهید بخرید یا بدوزید و همچنین جنس پارچه تان میتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

در مدل مانتو‌های مجلسی شاهد طراحی‌های متفاوت و جذاب آستین هستیم. در جدیدترین انواع مدل آستین مانتو مجلسی می‌توان مدل آستین کلوش، کارشده و آستین‌های عبایی را مشاهده کرد. این مدل آستین‌های گشاد باعث می‌شوند تا شما هنگام پوشیدن لباس مجلسی در زیر مانتو احساس راحتی کنید.

این آستین‌ها برای شما دست و پاگیر نسیتند. در ادامه نمونه‌های بی‌نظیری از جدیدترین انواع مدل آستین مانتو مجلسی را به شما ارائه خواهیم داد.

چیزی که باعث می‌شود یک مانتو در زمره مانتو‌های مجلسی قرار بگیرد، علاوه بر جنس پارچه که معمولا از جنس حریر، گیپور، فاستونی انتخاب می‌شود، جزئیاتی مانند سنگ‌دوزی، گلدوزی، تور، گیپور و … است.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *