جدیدترین مدل مانتوهای رنگ سال ۹۸-۲۰۱۹مرجانی

موسسه پانتون که حدود ۲۰ سال است رنگ سال را انتخاب می‌کند، امسال برای انتخاب آن به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال ۲۰۱۹ را رنگ مرجانی زنده ، که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند، با کد رنگی #fa7268 اعلام کرده است. رنگی که مطمئنا همه شرکت‌های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و… از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد و شاهد استفاده از آن در رنگ لباس، مو و وسایل منزل و همه قسمت‌های زندگی مردم خواهیم بود.

رنگ مرجانی یک رنگ شاد و نشاط آور به حساب میاد، و میتواند یک انتخاب مناسب در رنگ لباس برای مهمانی ها و مراسم ها باشد.

اگر در ست های مانتو به دنبال رنگ های شاد و همراه طبیعت هستید، توصیه میکنیم که از رنگ مرجانی و گل بهی استفاده کنید که هم چون رنگ زرشکی، رنگی است که در طراحی استایل بانوان به خصوص دختران، کمتر دیده می شود. ست کردن مرجانی، با اضافه کردن مقداری از تناژ رنگ زرد به رنگ طوسی در طراحی استایل، ساختار جذابی را خلق میکند. مرجانی از رنگ های شاد، ملایم و خوش رنگ است که حتی مقدار کمش هم مانند صورتی، قدرت نمایی بالایی در طراحی مد و لباس و دکوراسیون دارد.

رنگ‌های گرم در خانه آشتها آورند و ذهن افراد را به سمت خوردن سوق می‌دهند. رنگ‌هایی مثل قرمز فلفلی، نارنجی آتشی و بنفش سیر. ایجاد تفکر و توهم نیاز به غذاهای متنوع و متفاوت در ذهن جوامع، پیام اشتهاآور این رنگ‌ها را تشدید می‌کند.

رنگ‌های خوشمزه کاراملی و کرمی فضا را دلچسب و آشتها‌آور می‌کنند و در کنار این‌ها، رنگ سبز، اثر اشتها‌آور این رنگ‌ها را تعدیل می‌کند. ترکیب رنگ‌های کرمی، کاراملی و سبز، یک تجربه بصری بی‌نظیر بوجود می‌آورد و راه را برای خلاقیت‌های جدید برای ترکیب رنگ سال ۹۸ هموار می‌کند.

مرجانی رنگ نارنجی مایل به قرمز یا رنگی بین صورتی و نارنجی است. گزینه ای عالی و خاص برای خاص پوشان و مشکل پسندان که دوست دارند از رنگ جذابی در طراحی استایل مانتو بهاره و تابستانه استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که رنگ مرجانی، تناژ های رنگ مختلفی از تیره تا تقریبا روشن داشته که انتخاب آن، بستگی به رنگ پوست و نوع استایل و ترکیب رنگ لباس شما تعیین می شود .

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *