جدیدترین مدل های تاج عروس

در این پست از سایت برای خانم هایی که دارن عروس میشن و انشالله هم خوشبخت بشن ۴۰ عکس گلچین از جدیدترین، زیباترین و شیکترین مدلهای تاج عروس سال ۲۰۱۹ رو برای شما عزیزان آماده کردیم. امیدواریم اونی بوده باشه که شما عزیزان دنبالش میگشتید.

یک عروس با تاج و تور، می خواهد که تور خود را در سراسر مهمانی نگه دارد. عروس های با تور سر، مدل مو را به عنوان الویت دوم می بینند، چراکه فقط برای پف دادن تور سر ضروری می باشد. مهم نیست که چه حالتی را بیشتر قبول دارید، در هر صورت شما تاج و تور و مدل مویی را می خواهید که بهترین چهره و ظاهر را به شما بدهد.

مدل جدید تاج های عروس

تاج های عروس رنگ ها و انواع مختلفی دارند و در چند گروه اصلی قرار می گیرند:

 تاج عروس پرنسسی:

تاج های پایه بلند و ظریفی هستند که نگین های زیادی ندارند اگر می خواهید عروس شیک و ساده ای باشید و این مدل تاج های بلند به چهره شما می آیند، انتخاب این تاج ها بهترین گزینه برای شماست.

 تل عروس:

تل هایی پر نگینی هستند که به صورت پهن یا باریک ساخته شده اند. عروس هایی که می خواهند موهایشان خوابیده باشد، باید این تاج ها را انتخاب کنند. برخی از تل ها هم به صورت نیمه هستند و فقط گوشه ای از سر را می پوشانند، یا با سنجاق یا شانه روی موها به صورت صاف یا کج محکم می شوند.

 هد بند نگین دار:

اگر می خواهید تاج شما خیلی متفاوت باشد نمونه هایی را انتخاب کنید که، به صورت هد بند روی پیشانی قرار می گیرند. این مدل تاج ها بیشتر برای عروس هایی مناسب است که پیشانی بلندی دارند، یا می خواهند خیلی خاص و متفاوت شوند.

 تاج عروس ژله ای:

تاج های انعطاف پذیری هستند که خاصیت ارتجاعی دارند. به سادگی روی سر خم می شوند و حالت می گیرند. این تاج ها معمولا زرق و برق زیادی دارند و با نگین، برگ و مروارید های ریز و درشت تزئین می شوند. در میان تاج های ایرانی این مدل را زیاد می بینید

میتوایند تاج عروسی را خودتان بسازید

اگر کمی خلاقیت دارید، و در زمینه انجام کارهای هنری کم و بیش با تجربه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم برای تهیه تاج عروسی تان دست بکار شوید.

 تاج های خارجی

گروهی از تاج های خارجی نگین های گران تری دارند که قیمت کرایه شان به مراتب بیشتر می شود. اگر هم بخواهید تاج را بخرید که هزینه اش چند برابر است. بعضی از تاج و تل های موجود درآرایشگاه ها دست ساز هستند، و با کمک نگین های مختلف براق و زیبا شده اند. می توانید وسایل مورد نیاز تان را از بازار تهیه کنید و خودتان تاج عروسی تان درست کنید.

البته توصیه می شود که اگر فرصت کافی دارید به چند آرایشگاه یا مزون عروس سر بزنید، تاج ها را روی سرتان امتحان کنید و بعد از اطمینان از انتخاب مدل مناسب، برای خرید لوازم مورد نظر دست بکار شوید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *