اید های جذاب برای پوشیدن شلوار فاق بلند دخترانه

یکی از آیتم هایی که مدتی است به دنیای مد برگشته و اکثر افراد، خصوصا دخترها برای آن هیجان زده هستند و علاقه زیادی به آن دارند، شلوار جین فاق بلند است. این شلوارها حالت نوستالژیکی داشته و اگر بتوانید آنها را به درستی ست کنید می تواند استایل شما را شبیه به استایل های جذاب دهه ۹۰ میلادی تبدیل کند. در ادامه با نکاتی در مورد اینکه چگونه شلوار جین فاق بلند دخترانه را ست کنیم آشنا خواهید شد. با رعایت این نکات بهترین استایل ممکن را با این شلوارهای جذاب خواهید داشت.


شلوار جین فاق بلند دخترانه + تی شرت کوتاه

شلوار جینه فاق بلند با بلوز کوتاه مشکل و کیف قرمزشلوار جین های فاق بلند برای نشان دادن ظریف ترین قسمت اندام تان به بهترین شکل ممکن، فوق العاده خواهند بود. یک تاپ یا تی شرت نیم تنه ساده تقریبا گشاد که تا خط کمر شما باشد، جایگزین مناسبی برای یک تی شرت بلند است که داخل شلوار می گذارید. این استایل تا حد زیادی متفاوت تر از استایل های روتین می باشد؛ چراکه در عین حال که جذاب تر است، فوق العاده ساده هم می باشد.


شلوار جین فاق بلند گشاد + تی شرت

شلوار جین فاق بلند با تی شرت ساده سفیدشلوار جین فاق بلند، شما را بسیار زیبا نشان می دهد؛ اما شلوار جین های فاق بلندی که کمی هم از اندام شما گشادتر باشند، درست مانند شلوارهای مام استایل، مطمئنا جذاب تر خواهند بود. این نوع شلوار جین را می توانید با پیراهن، تی شرت یا بلوزی که می توان آن را داخل شلوار گذاشت ست کنید. با این روش، حالت پاهای شما مثل سوپر مدل ها که همیشه آرزویشان را داشتید، کشیده به نظر خواهد رسید. همچنین استایلی شبیه به دهه ۹۰ میلادی خواهید داشت.


شلوار جین فاق بلند دخترانه + کتونی

شلوار جین روشن فاق بلند با کتونی آدیداسگاهی اوقات یافتن مرز میان استایل غیر رسمی و رسمی دشوار است. شلوار جین فاق بلند دخترانه با کتونی و یک تی شرت گشاد و بلند، باعث می شود تا کمی نامرتب و مطمئنا غیررسمی به نظر برسید؛ اما شلوار جین فاق بلند، کتونی و یک شومیز نخی، یک استایل کاملا ایده آل برای تعطیلات آخر هفته خواهد بود.


شلوار جین فاق بلند + شومیز مجلسی

شلوار فاق بلند جین جذب با شومیز صورتیاز طرف دیگر، با اضافه کردن کمی جزئیات مجلسی به شلوار جین های فاق بلندتان، می توانید به آن ها کاربری کاملا متفاوتی ببخشید. شلوار جین فاق بلند مورد علاقه تان را با یک شومیز مجلسی گیپور، کفش پاشنه بلند و رژلب قرمزبپوشید؛ داشتن همچین ستی باعث می شود تا این آیتم غیر رسمی به جذاب ترین جزو استایل رسمی تان تبدیل شود. این استایل برای مهمانی ها و دورهمی های نیمه رسمی کاملا مناسب می باشد.


شلوار جین فاق بلند دخترانه + بلوز ساده

شلوار فاق بلند جین با تی شرت مشکیهمه ما می خواهیم که به بهترین شکل ممکن لباس بپوشیم؛ اما گاهی اوقات یک استایل ساده بهترین انتخاب است. به همراه یک شلوار جین فاق بلند مناسب، تنها چیزهایی که نیاز خواهید داشت، یک بلوز مشکی معمولی، یک کمربند هماهنگ با لباس تان و کفش های بندی است تا بتوانید به جذاب ترین حالت ممکن به نظر برسید.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *