تار و پود‌هایی که در هم گره می‌خورند برای تولید کالای ایرانی


سالانه ۷۰۰ تن پارچه در کارخانه نساجی فردوس تولید می‌شود.

گروه خبری دنیای مدولباس؛  کرمانی  مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس  گفت: کارخانه نساجی فردوس یکی از واحد‌های موفق صنعت نساجی در کشور است.

کرمانی افزود: مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس گفت: در این کارخانه زنجیره تولید کامل است و از مرحله حلاجی گرفته تا ریسندگی و تولید نخ و تولید پارچه و تولید پوشاک در این واحد بزرگ صنعتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی روزانه ۵۰۰ دست انواع البسه ایرانی قابل رقابت با البسه خارجی تولید می‌شود. ادامه داد: محصولات تولیدی کارخانه ریسندگی فردوس بر اساس استاندارد‌های جهانی آزمایش می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس بیان کرد: نخ در همین کارخانه پس از ریسندگی تبدیل به پارچه  و سپس در واحد دوزندگی کارخانه به انواع لباس‌ها تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه البسه تولید این کارخانه در ۱۱ نمایندگی فعال در کشور به فروش می‌رسد گفت:  این تولیدات شامل انواع لباس بچه، پیراهن، بلوز، شلوار، تی شرت، شلوار زنانه و لباس زیر مردانه است.

کرمانی با اشاره به اینکه بیشترین تولیدات این کارخانه به تهران صادر می‌شود گفت: ۶۰ درصد لباس‌های تولیدی این کارخانه به خارج استان از جمله مشهد، تهران و کرج ارسال می‌شود.

مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس همچنین در خصوص صادرات البسه به ترکیه گفت: در حالی که کشور ترکیه در زمینه تولید پوشاک نامدار است و در برخی مواقع حتی پوشاک تولیدی ایرانی را هم در بازار ایران به اسم ترک عرضه می‌کنند، کارخانه نساجی فردوس امسال بیش از ۱۵۰ کیلوگرم لباس به کشور ترکیه صادر کرد.

کشور عراق هم از دیگر متقاضیان پوشاک نساجی فردوس است که سال گذشته محصولات این کارخانه را در کشورش به فروش رساند.

کرمانی افزود: پوشاک تولیدی این کارخانه به دلیل استفاده از الیاف طبیعی  صد در صد پنبه و ویسکوز از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: پوشاک تولید شده در کارخانه نساجی فردوس که تمام مراحل تولید نخ، تولید پارچه و طراحی و دوزندگی آن در خود کارخانه انجام می‌شود با برند‌های فردوس، شیناکو، پارادایس و k&f در بازار عرضه می‌شود.

مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس در پایان گفت: ۳۲۰ نفر در واحد‌های تولید، ریسندگی و دوزندگی کارخانه نساجی فردوس مشغول به کارند.

منبع: خبرنگاران جوان

User Rating: Be the first one !

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

انواع مدل کمربند های پهن در بهار 

هاتیک: ممکن است به یاد داشته باشید که در سال های خیلی دور، زمانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *