حسین خانی راهی رده بندی شد/ پیروزی حسن یزدانی، رضا یزدانی و هادی در ۵ وزن دوم

مصطفی حسین خانی به دیدار رده بندی وزن ۷۴ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان رسید.

گروه خبری دنیای مدولباس، مسابقات وزن ۷۴ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان که جزء مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود، از ظهر دیروز (جمعه) در شهر روسه آغاز شده است و مصطفی حسین خانی نماینده کشورمان پس از پیروزی در مسابقه شانس مجدد که بعد از ظهر امروز (شنبه) برگزار شد، راهی دیدار رده بندی شد.

بر همین اساس نتایج مسابقات نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان به شرح زیر است:

حسین خانی در دور نخست مقابل واسلی میخایلوف از اوکراین با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۶ بر ۶ ماکسیم واسیلیوگلو از کشور رومانی را شکست داد، اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از کشور ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر ازبکی در دیدار فینال، حسین خانی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در مسابقه شانس مجدد با نتیجه ۲ بر یک از سد سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ترکیه گذشت تا برای کسب مدال برنز به مصاف یاکوب گور دارنده مدال نقره و برنز جهان از ترکیه برود.

دیدار‌های رده بندی و فینال این وزن امشب برگزار می‌شود.

همچنین در رقابت‌های ۵ وزن دوم و در وزن ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۶ مقابل آبراهام کونیدو، کشتی‌گیر کوبایی الاصل ایتالیا پیروز شد.وی در دور دوم نیز ۱۱ بر ۲ ماگومد گاجی نوروف از مقدونیه را مغلوب کرد و به مرحله بعد رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی، قهرمان جهان و المپیک در دور نخست مقابل دومنیک ابو نادر، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی از لبنان ۱۱ بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم احمد ماگامایف از بلغارستان را ۱۰  بر صفر شکست داد و به دور سوم رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پرویز هادی در دور نخست مقابل مایکل کاسی از آمریکا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد.

منبع: خبرنگاران جوان

درباره ی J Sadeghi

مطلب پیشنهادی

برانکو، پرسپولیس به توافق نرسیدند

برانکو، پرسپولیس به توافق نرسیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *