توصیه هایی برای بانوان قد بلند

هرشخصی باید بداند چه نوع لباس‌هایی را بپوشد  تا آراسته‌تر و به قول معروف «خوش‌تیپ» تر جلوه کند؛ لباس‌هایی که اصطلاحا «به او می‌آید» .

اگر قدتان بلند است یا می‌خواهید برای آشنای قدبلندتان خرید کنید، نگاهی به این مطلب بیندازید!

 لباس ورزشی :  تیپ‌های ورزشی برای افراد قد بلندبسیار مناسب است. این لباس‌ها نه خیلی شل و افتاده و نه خیلی آزاد و راحت هستند.

 لباس‌هایی که به تن خیلی گشادند برای افراد قدبلند مناسب نیست. اما یک شلوار ورزشی می‌تواند گزینه خوبی برای قد بلندهای اسپرت‌دوست باشد.

حتی اگر ورزشکار حرفه ای و خوبی نیستید باز هم می توانید از لباسهای ورزشی استفاده کنید. پوشیدن لباسهای ورزشی باعث نمی شود که شما ورزشکار بهتری شوید اما مطمئن باشید که شما با پوشیدن لباسهای ورزشی بسیار بهتر از دوستان کوتاه قدتان به نظر می رسید. 

پوشیدن لباسهای ورزشی باعث می شود که شما خانمهای قد بلند خیلی جذابتر و شیکتر به نظر برسید

شلوار جین : جین‌های راسته ساخته شده‌ برای قد بلندها. به‌خصوص اگر تا روی قوزک پا قرار بگیرد یا حتی کمی کوتاه باشد. اما از آن جایی که معمولا بالا تنه افراد قد بلند هم بلند است، نباید سراغ شلوارهای فاق کوتاه بروند. برعکس شلوارهای فاق بلند همراه بلوز یا پیراهن‌هایی که خط کمرشان بالاست و زیر قفسه سینه قرار می‌گیرد انتخاب‌های مناسبی است

تضاد رنگ ها : جالب است بدانید هرقدر سراغ رنگ‌های بیشتر و بعضا متضاد بروید، قدتان متناسب‌تر به‌نظر می‌آید. هم باید مدل‌های شلوغ را انتخاب کنید .

شلوار دم پا گشاد : هرگز از پوشیدن شلوارهایی که دارای پاهای گشاد هستند نهراسید . شما می توانید این شلوار را با یک لباس تنگ  ست کنید و یا از یک ژاکت بسیار بزرگ با جین بهره ببرید.

استفاده از زیور آلات : تا جایی که می‌توانید سراغ زیورآلات بزرگ بروید، به‌خصوص اگر گردن کشیده‌ای دارید ترجیحا از مدل‌های ظریف استفاده نکنید. هرقدر رنگ‌ها پر رنگ‌تر و حتی شلوغ‌تر باشند بهتر است.

قد بلندها معمولا دست‌ها و انگشتان بلندی هم دارند. برای همین انگشترهای پهن با نگین‌های درشت و همچنین دستبندهای ضخیم و پهن برایشان بسیار مناسب است.

کیف بزرگ : برای انتخاب کیف مناسب همیشه به خاطر داشته باشید که بزرگ‌ترین مدل‌ها برای شما بهترین مدل‌ها هستند. وقتی یک کیف بزرگ در دست داشته باشید، حواس بیننده را به‌خودش معطوف می‌کند و همین رمز موفقیت شما خواهد بود

کیف‌های کوچک دقیقا همان گزینه‌هایی هستند که باید ردشان کنید. شاید بپرسید پس تکلیف مجالس رسمی چه می‌شود؟ باید بگوییم شما می‌توانید از کیف دستی‌هایی با اندازه‌های متوسط و بدون بند استفاده کنید اما تا جایی که می‌توانید سراغ مدل‌های کوچک با بندهای خیلی بلند نروید. از ما گفتن بود.

لباس های با راه های افقی :  درست انتخاب کرده‌اید. بالاتنه‌های لاغر و بلند با راه راه‌های افقی متناسب‌تر و کوتاه‌تر نشان داده می‌شوند.

مدل‌هایی که راه راه های عمودی دارند  برای افرادی که قد بلندی دارند، انتخاب خوبی نخواهد بود. در صورت امکان سراغ این مدل ها  نروید

استفاده از ترکیب قرمز و سفید : ترکیب قرمز و سفید هم آراسته است و هم حواس مخاطب را به‌خودش جلب می‌کند.

تونیک های بلند : تونیک‌های بلند هم انتخاب‌های خوبی هستند. به‌خصوص اگر کمی پف‌دار بایستد و پایین‌شان هم حالت ‌کشی داشته باشد و راسته نایستد. سعی کنید تا جایی که می‌توانید از این مدل‌ها پیروی کنید.

لباس های چهارخانه : لباس های چهارخانه برای لاغر‌ها و قدبلندها خلق شده‌اند.

کفش پاشنه بلند : تا جایی که می‌توانید سراغ کفش‌های پاشنه بلند نروید مگر اینکه پاشنه‌هایشان در مقایسه با سایر کفش‌ها کوتاه به‌نظر بیاید

کفش‌های فلت یا تخت درصورتی که استاندارد باشند و روی پا و کمر فشار ایجاد نکنند، بهترین گزینه ممکن برای هر خانم قدبلندی به حساب می‌آید. تابستان هم که فصل این کفش‌هاست. پس با خیال راحت خرید کنید

دستمال گردن : دستمال گردن‌هایی با رنگ‌های شاد می‌توانند کشیدگی گردنتان را پنهان کنند و در عین حال خیلی هم شاد و تابستانه باشند. گاهی وقت‌ها یک دستمال گردن یا شال گردن نخی ساده می‌تواند کل ظاهرتان را از این‌رو به آن رو کند .

ساق دست : چند جفت ساق دست با رنگ‌های مختلف داشته باشید! وقتی مانتو یا پیراهنی را روی‌ آنها می‌پوشید، می‌توانید آستین‌ها را تا کنید تا کشیدگی دست‌ها متناسب‌تر و زیباتر به‌نظر بیاید .

استفاده از کمربند : اگر دوست دارید کمر باریک خود را به دیگران نشان دهید ، می توانید یک کمربند روشن ببندیدو تاثیر آن را مشاهده کنید

مدل مو : اینکه موهای شما بلند است یا کوتاه اصلا فرقی ندارد . شما می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید . شاید شما هم تا به حال شنیده اید که  می گویند زنان قد بلند نباید موهای کوتاهی داشته باشند زیرا چهره ی آنها را شبیه مردان نشان میدهد . این تنها یک افسانه است و اصلا درست نیست . مو می تواند به سرعت رشد کند و همیشه در حال تغییر است . پس شما می توانید از استایلها و مدلهای مختلف استفاده کنید و هر کدام که مناسبتان بود را انتخاب نمایید .

دامن مناسب : دامن هایی با دور کمر بالا می تواند بسیار خوب باشد .برای اینکه کمی انحنا به ظاهر خودببخشید، می توانید از لباسهای بافتنی استفاده کنید .

مانتو : به طور کلی مانتوهای تک رنگ اندام را بلندتر نشان داده و مناسب افراد قد بلند نیست. خانم های قد بلند در ترکیب مانتو و شلوار از رنگ های متفاوت استفاده کنند تا ترکیب رنگی موجب تقسیم اندام شده و تناسب بیشتری در اندام دیده شود. مانتوهایی که در کمر تنگ می شوند نیز دید بهتری ایجاد می کنند.

پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه و تا روی باسن نیز به خانم های قد بلند توصیه نمی شود. این پوشش پاها را بلندتر نشان داده و تناسب اندام را بر هم می زنند. بانوان قد بلند با پوشیدن مانتوهای بالای زانو تناسب اندام بیشتری خواهند داشت

گذاشتن لباس داخل دامن یا شلوار : بهتر اسـت پـیـراهن خـود را داخـل شـلـوار و دامـن تــوبگزارید تا خط عمودی کمرتان نمایانتر گردد.

تاپ نپوشید.

پارچه مناسب: پارچه های شفاف ، پارچه هایی که به هیکل نمی چسبد، پارچه راه راه افقی،پارچه طرح درشت و پارچه حاشیه دار .

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *