خاص ترین مدل های شومیز دامن مجلسی

در بین تنوع لباس های مجلسی موجود در بازار شومیزهای مجلسی از آن دسته مدل لباس های مجلسی هستند که در شیک بودن آنها هیچ شکی نیست . یکی از مزیت های فوق العاده عالی بلوز یا شومیز های مجلسی این است که به راحتی می توان آنها را ست کرد و با هرلباسی پوشید ، راحت تر بگوییم که شما می توانید بلوز شومیز را با دامن ، شلوار ، شلوارک بلند و کوتاه بپوشید البته ناگفته نماند که بهتر است شومیز شلوارک کوتاه را در مهمانی های دوستانه مانند جشن تولد دوستتان بپوشید زیرا شلوارک کوتاه مناسب مهمانی رسمی نیست . 

و اما یادتان باشد که شومیز یا همان بلوز مجلسی بلند را هرگز با دامن چه بلند چه کوتاه نپوشید ، باید با شومیز بلند حتما شلوار بپوشید تا که شلخته به نظرنرسید.

در آخر برویم سراغ مدل هایی که ار بهترین برند ها برای شما در این مطلب آورده ایم تا بتوانید از آنها ایده بگیرید و در مهمانی نگاه همه را به خود جذب کنید.

شومیز‌ها مدل‌های متنوعی دارند؛ ولی شومیز‌های حریر و کرپ برای ست کردن در  مهمانی‌ها عمومیت و محبوبیت بیش تری نسبت به سایر مدل‌های شومیز دارند. برای ست کردن شومیز از دامن های جین و پارچه‌ای می‌توان استفاده کرد.

اگر خواستید زنانگی بیشتری به استایل خود ببخشید می توانید از دامن های تا زانو بعلاوه کفش های پاشنه بلند زنانه استفاده کنید.

یک ست دیگری که با شومیز سفید بسیار جذاب می شود استفاده از کت و شلوار است. خیالتان راحت باشد با این لباس ها زنانگی تان را از دست نمی دهید از یک شلوار پارچه ای خوش دوخت استفاده کنید و کفش های پاشنه بلند زنانه شما را بسیار جذاب می سازد.

شومیز و بلوزسفید از جمله لباس های کلاسیکی است که در بسیاری از موقعیت ها می تواند شما را کمک کند. شومیز سفید لباسی است که می توانید با آن ست کاملا رسمی یا کژوال داشته باشید.

در ست کلاسیک و رسمی شومیز سفید را می توانید با دامن های می دی که روی قسمت کمر با کمربندهای پهن بسته می شوند بپوشید. این ست را می توانید با کفش های تخت یا پاشنه بلند امتحان کنید. این کلاسیک ترین حالت ممکن برای شومیز است.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *