لباس مجلسی های ضروری برای شیک پوش ها

همه افراد با یکدیگر متفاوتند؛ این چیزی است که همه ما را خاص می کند. زمانی که قصد دارید تا یک لباس رسمی برای مجلس عروسی، میهمانی شب رسمی یا موارد مشابه انتخاب کنید، نباید چیزی که خیلی جلف وشوخ است، بپوشید. نکاتی که در اینجا برای شما بیان می کنیم، شما را راهنمایی خواهد کرد.

لباس مجلسی به هر فصل جدیدی که پا می گذاریم، باید دنیایی از لباس های متنوع نیز همراه آن، به ارمغان بیاوریم. ما در این مقاله مجموعه ای از طراحی های زیبا و دلنشین را به شما معرفی می کنیم. ولی شما باید توجه داشته باشید که انواع لباس هایی را که انتخاب می کنید، به تیپ و استایل تان نزدیک باشد. به نوع برش و نوع دوخت لباس دقت کنید، جنس پارچه را در نظر بگیرید و رنگ های مناسب را انتخاب کنید.

اگر می خواهید جذاب، چشم گیر و زیباتر از همیشه به نظر بیایید. یک پیراهن نیمه رسمی با قد متوسط، متناسب با اندامتان، همان چیزی است که شما نیاز دارید. پیراهنی از جنس ابریشم به همراه کمربندی از همان جنس بر روی کمر، بهترین انتخاب محسوب می شود. این لباس برای مهمانی های دوستانه مناسب است. در انتخاب رنگ حتما به رنگ پوست، مو و چشم های خود توجه کنید و متناسب با آن، انتخاب تان را انجام دهید.

بیشتر خانم‌ها تصور می‌کنند در عروسی هر نوع لباسی را می‌توانند بپوشند و مهم نیست چه مقدار از بدنشان دیده شود اما این تصور اشتباه است و شما باید تعادل را در پوشیدگی بدن رعایت کنید مثلا اگر لباس شما دکلته است حتما قد آن از پاشنه پا بلندتر باشد و لازم است که با یک شال یا شنل مناسب پوشش خود را کامل کنید یا اگر یقه لباس خیلی باز است حتما باید لباس شما آستین داشته باشد.

به تازگی هر چه مدل، پارچه و رنگ لباس ها ساده تر باشند، محبوبیت و مقبولیت بیشتری در بین خانم ها دارند. قطعا در انتخاب لباس و پوشیدن لباس تان باید دقت داشته باشید که برش های آن بر روی اندام تان به زیبایی بنشیند. همچنین با  استفاده از یک کمربند بر روی کمرتان، می توانید جلوه لباس را چندین برابر کنید.

افراد کوتاه قد نباید از لباس‌هایی استفاده کنند که بلندی آنها تا کف پای‌شان می‌رسد. این افراد بهتر است از مدل‌های امپراطوری استفاده کنند که از زیر سینه کمی گشاد می‌شود. خانم‌های بلندقد اما گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارند هر چند آنها نیز باید توجه کنند که یک لباس مجلسی بسیار کوتاه باعث می‌شود که بیش از اندازه بلندقد به نظر برسند.

سعی کنید به جز مد روز و در نظر گرفتن سایز و فرم بدن خود، لباسی را انتخاب کنید که رنگ آن متناسب با پوستشما باشد. برای مثال اگر رنگ آبی کاربنی رنگ سال است، صرفا به دلیل به‌روزبودن آن را انتخاب نکنید. اول رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و بعد رنگ لباس را انتخاب کنید.

بهترین لباس مجلسی لباسی است، که روی نقاط قوت شما تاکید کند. برای مثال؛ اگر حس می‌کنید پاهای زیبایی دارید بهتر است پیراهن شما کمی بالای زانو بایستد. فراموش نکنید که پیراهن‌هایی با یقه باز، توجهات را به سمت گردن شما می‌کشند و دیگر زیبایی پاها جلب توجهی نمی‌کند پس مواظب باشید که اشتباه نکنید.اشتباه بعضی از افراد هم این است که هرچه رسمیت مهمانی بیشتر می‌شود، زرق و برق لباس را بیشتر و آرایش مو  و صورت را غلیظ‌تر می‌کنند. این نکته مهم را فراموش نکنید که شما با انتخاب یک لباس ساده و پوشیده نیز می‌توانید توجه دیگران را به سمت صورت زیبا و لبخندتان جلب کنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *