خانومایی که شکم دارید این طوری لباس بپوشید

مخفی کردن شکم

شکم برآمده یکی از ناراحت کننده ترین مشکلاتی است که خانم ها هنگام جستجو برای پوشاک مناسب با آن مواجه اند. ولی جای نگرانی نیست، اگر به خواندن این مقاله ادامه دهید راهنمایی های هوشمندانه ای برای پنهان کردن شکم و بالا بردن اعتماد به نفستان پیدا خواهید کرد.

برای بسیاری از خانم ها پنهان کردن نقاط ضعفشان ولباس پوشیدن شبیه خواننده های اپرا آزار دهنده است چرا که نمی توانند لباس های مورد علاقه شان را بپوشند. تنها لازم است بدانید چه سبک لباسی می خواهید بپوشید و برای شیک و زنانه بودن از چه چیزهایی دوری کنید

شکم بزرگ و جثه نامناسب خیلی وقت ها اعتماد به نفس ما را می گیرد و ذهن ما را آزار می دهد، گاهی می شود با رژیم و ورزش مشکل را رفع کنیم اما همیشه نمی شود از خیر غذاها و خوراکی های دوست داشتنی در مسیر خوش تیپی گذشت، بعضی ها هم که کلاً بی گناه هستند و به قول معروف آب می خورند چاق می شوند، پس باید در کنار ورزش و رژیم دنبال یک راه حل ساده هم بود، نوع انتخاب لباس و پوشش ما می تواند گام مهمی در خوش تیپ و خوش هیکل بودن ما باشد. خلاصه با تکنیک های ساده ای می توانید شکم مبارک را مخفی کنید. در ادامه با تکنیک های ساده و مهم این کار آشنا شوید. 


لباس گشاد ممنوع
اصلا مهم نیست که سایز شما xxxxL است یا کمتر و حتی بیشتر! لطفا طبیعی رفتار کنید و اینقدر اصرار نداشته باشید که اندام‌تان را بپوشانید. باور کنید با پوشیدن لباس‌های بزرگتر از سایز واقعی خودتان، شما لاغرتر نشان داده نمی‌شوید که هیچ، بلکه اطرافیان فکر می‌کنند خیلی چاق‌تر از این هستید! بهتر است هنگام انتخاب لباس، لباس‌های خوش‌دوختی پیدا کنید که با برش‌های متفاوت، شکست دید ایجاد کرده و باعث اعتماد به نفس شما شود. لباس‌هایی که به صورتی بدشکل و نامناسب از بدن آویزان می‌شود و برای شما گشاد هستند، تنها شما را از آنچه که واقعا هستید، بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در عوض استفاده از لباس‌هایی که بدون احساس تنگ بودن در آن‌ها، برآمدگی و انحنای بدن شما را کمتر نشان بدهد مناسب‌تر است.

بلوز روشن مناسب شما نیست .
وقتی بالاتنه‌تان چاق‌تر است، رنگ بلوز انتخابی شما بهتر است تیره باشد و شلوار متناسب با اندام شما هم شلوارهای پاچه‌گشاد یا دامن‌های بلند است؛ استفاده از یک دستمال گردن با طرحی ساده، زیبابی لباس‌های شما را تکمیل می‌کند. هوشمندانه لباس بپوشید.

پیراهن کمردار را فراموش نکنید .
در پیراهن‌های کمردار، شما می‌توانید قسمت بالا و کمر خود را طوری تنظیم کنید که برآمدگی و انحنای بدن شما را کاملا درست و متناسب نشان بدهد: چسبیده و اندازه و متناسب بدن، اما نه خیلی تنگ. پارچه‌های نرم و لطیف، می‌تواند چاقی قسمت بالا و پایین بدن شما را بپوشاند، در حالی که پارچه‌های سفت و شق و رق، خطوطی غیر‌طبیعی ایجاد می‌کنند.
یقه هفت، با لبه برگرد یا بدون آن، هر ۲ برای خانم‌هایی که بالاتنه بزرگی دارند، می‌تواند اثر مشابهی بگذارد.

تزیینات خوبند، ولی نه همه جا

پوشیدن لباس یکسره و بدون تزیینات برای شما اصلا خوب نیست. اما مهم است که این تزیینات کجا می‌توانند باشند. هیچ تزییناتی نباید از روی شکم شروع شوند. اما مثلا چین‌چین‌های روی سینه می‌تواند کمی بلند باشد و روی شکم را بپوشاند. این طوری خیلی هم بهتر است.

فاق بلند بپوشید

شلوار فاق کوتاه یعنی شکم عزیز، بزن بیرون! یک فاق بلند با کمر چسبان نقش یک گن را هم برایتان بازی می‌کند.

طرح‌دار با طرح ریز

لباس‌های گل‌درشت برای چاق‌ها مناسب نیست. اما طرح‌دارهایی با طرح ریز، به خصوص اگر راه‌راه‌های عمودی و اریب باشد، برای شما عالی‌ست.

یک رنگ بس است

رنگ‌وارنگ نپوشید. به جایش لباس را از یک رنگ زمینه انتخاب کنید.

تونیک و ساپورت بپوشید

ساپورت یا لگینگ برای شما خوب است، اما به شرطی که شکم‌تان دیده نشود. یک تونیک یا تاپ چین‌دار روی ساپورت خیلی خوب است.

برش‌های عمودی

لباس‌هایی بپوشید که پارچه‌ها و تزیینات آویزان عمودی داشته باشند و روی شکم‌تان را بگیرند.


درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *