مدل لباس مجلسی, مد سال ۲۰۱۹

مدل لباس مجلسی سال ۲۰۱۹

لباس مجلسی های جدید در مدل های مختلف کار شده و ساده وجود دارند که هرکس با توجه به سلیقه و موقعیت دست به انتخاب میزند، در انتخاب لباس مجلسی به نکات زیادی باید دقت کنید از جمله جنس، رنگ، سایز، بلندی و کوتاهی، آستین داشتن یا نداشتن و… همچنین رنگ پوست و فرم اندام تان نیز تاثیرگذار هستند.

با لباس مجلسی های شیکی که سال ۲۰۱۹ مد هستند قطعا در مجلس خواهید درخشید فقط کافیست لباسی که انتخاب میکنید متناسب با فرم اندام و رنگ پوست شما باشند.

-نکات مهم در انتخاب لباس مجلسی مناسب

لباس مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد.

یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

کفش پاشنه بلند بپوشید.

یک جفت کفش پاشنه بند ، پاهای شما را کشیده تر نشان خواهد داد. لازم نیست کفش هایی که پاشنه های خیلی بلند دارند را انتخاب کنید. حتی اگر چند سانتی متر پاشنه داشته باشد ، شما را لاغر تر و قدبلند تر نشان می دند. سعی کنید پاشنه های زیر ۸ سانتی متر را انتخاب کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

ترفندهای فوق در انتخاب مدل لباس مجلسی و لباس شب ، به شما کمک خواهند کرد که لاغر تر و قد بلند تر به نظر برسید.

درباره ی م سالاری

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *