راهنمای انتخاب دامن های کوتاه مجلسی

انواع مختلف دامن را بشناسید

از آنجایی کـه امروزه تنوع در مد و زیبایی بسیار زیاد شده اسـت، انواع مدل لباس و دامن عرضه میشود. پس هنگام خرید دامن بیشتر مدلهای آنرا پرو کرده تا بفهمید کـه کدام یک از آنها واقعا برازنده ی اندامتان اسـت. انواع مختلفی از دامن ها مانند دامن های راسته تا زانو، کوتاه کلوش، کوتاه پیلی دار، دامن های ماکسی و… وجود دارند کـه نوع آنرا باید بسته بـه اندام و سن خود انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب دامن کوتاه مجلسی بیان می کند که اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که سینه و پهلوهای پهنی دارید این نوع دامن بهترین گزینه برای شماست. چون این نوع دامن ها بیان میکند که اندام شما شبیه ساعت شنی می باشد و زیبایی خاصی به اندام شما می بخشد.

اگر شما دارای اندام شنی می باشید انتخاب دامن کوتاه ساده بهترین گزینه برای شما به شمار می آید.ولی در انتخاب پارچه دقت بیشتری داشته باشید و پارچه هایی را انتخاب نمایید که اندام شما را زیباتر نشان دهد

بلندی دامن را مشخص کنید

اگر برای یک مهمانی رسمی دامن می‌پوشید و میخواهید یک تیپ رسمی داشته باشید بهتر اسـت دامن راسته تا زانو و یا پایین تر از زانو با رنگ های تیره بپوشید. اما برای مهمانی های غیررسمی مانند دوستان و آشنایان کـه جو صمیمی تری در آن حاکم اسـت و کمی آسان تر هستید، از دامن های رنگ شاد و کوتاهِ بالای زانو و کلوش استفاده کنید.

سایز دامن را مشخص کنید

اگر کمی اضافه وزن داشته باشید و یک دامن سایز کوچک تنگ را برای پوشش خود انتخاب کنید چربی های بدن‌تان مانند توده هایی ازآن بیرون زده کـه شاید خودتان متوجه نشوید ولی وجهه ی بسیار بدی بـه اندامتان می‌دهد. حال اگر برای رفع این مشکل دامنی با بلند قد بپوشید بازهم خوشایند نبوده زیرا درشت اندام هستید و باعث می‌شود کـه شـما شلخته بنظر برسید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *