مدل لباس مجلسی سبز با طراحی زیبا و جذاب

رنگ سبز از انواع رنگ های سرد و نماد طبیعت است و اگر شما تمایل دارید لباس مجلسی با رنگ متفاوت و زیبایی را برای پوشیدن انتخاب کنید بهتر از مدل لباس مجلسی سبز با طرح های کوتاه و بلند غافل نشوید. 

رنگ سبز اگر با رنگ های دیگر به خوبی ترکیب شود به رنگی بی نظیر و پرکاربرد تبدیل می شود. لباس مجلسی با رنگ سبز از انواع مدل لباس های شیک و بی نظیر است و شما می توانید از این مدل لباس در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده کنید.

این رنگ، سنبل، پاکی و هماهنگی است. سبز، به خصوص در حالات التهابی بدن، یک اثر آرام بخش دارد و به دستگاه عصبی آرامش می‌دهد. سبز یک ترمیم کننده قوی است و باعث بازسازی سلول‌های عضلات، استخوان‌ها و سایر بافت‌ها می‌شود.

مدل های لباس مجلسی بلند سبز رنگ

چند سالی است که لباس مجلسی های بلند توجه خانم ها را به سوی خود جلب کرده اند. لباس مجلسی های بلند سبز برای خانم ها با قد بلند و متناسب انتخابی ایده آل هستند و اگر شما دارای قد کوتاهی هستید و تمایل دارید از لباس مجلسی بلند با رنگ سبز در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است این مدل لباس ها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا فرم اندام تان متناسب تر به نظر برسد.
لباس مجلسی سبز را می توانید با انواع رنگ های مناسب نظیر زرد و قرمز و بنفش و بلوطی و ارغوانی و آبی و صورتی پررنگ و … ست کنید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *