راهنمای خرید تیشرت زنانه + تصاویر

برای انتخاب لباس و خرید لباس علاوه بر اینکه باید با استایلتان هم خوانی داشته باشد باید جنس مناسبی نیز داشته باشد همیشه هر لباسی که مورد پسندتان قرار گرفت باید به اندازه گشادی و تنگی ، تار و پود و جنس لباس هم توجه کرد و بعد از آن به اصول لباس پوشیدن و ست کردن لباس بپردازید پس در درجه اول انتخاب لباسی باکیفیت و مرغوب است به این نکته باید توجه کنید که همیشه لباس گرانقیمت مرغوب نیست.

بهترین تیشرت زنانه کدام است؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در هنگام خرید تیشرت بهتر است کدام یکی را انتخاب کنید ؟ چه رنگی؟ چه سایزی و با چه طرحی؟
مثلا یک تی شرت ساده بهتر است یا یک تیشرت فانتزی یا یک تی شرت قرمز رنگ، آبی، سبز و … ؟ پاسخ به این سوال چندان ساده نیست چون هر کسی سلیقه خاص خودش را دارد بنابراین در مورد طرح تیشرت‌های زنانه نمی توان با قاطعیت نظر داد. اما باید دانست که هر سال مد ها و استایل خاص خودش را دارد به عنوان مثال طبق مد ۹۸ بیشتر تیشرت های یقه گرد روی بورس هستند تا تیشرت های یقه هفت با یقه خیلی باز یا جدیدترین طرح‌های۲۰۱۹ بیشتر تیشرت های فانتزی و خاص هستند.

نکته دیگری که باید در مورد بهترین تیشرت زنانه مد نظر قرار داد این است که شما باید در حد امکان رنگ تیشرت و شلوار خود را ست  نمایید به عنوان مثال می توانید از تیشرت‌های یقه گرد ساده یا دارای طرح های خاص فانتزی با شلوار جین آبی استفاده کنید.

بعضی افراد به دنبال تیشرت‌های جذب هستند و بعضی انواع آزاد تیشرت را می پسندند. ما به این افراد توصیه می کنیم که اگر یک  تیشرت جذب می خواهند سایزی کوچکتر از سایز واقعی خود را سفارش دهند. دقت داشته باشید که تیشرت های جذب برای افراد لاغر مناسب نیستند و بهتر است افراد هیکلی و توپر از این تیشرت ها استفاده نمایند.

در مورد افراد لاغر یا افرادی که به تیشرت های آزاد علاقه داند نیز توصیه می کنیم یا سایز دقیق خودشان یا یک سایز بزرگتر را تهیه کنند تا تیشرت در بدن آنها نمود بیشتری داشته باشد.
 همچنین بهترین ابعاد برای طول تیشرت روی باسن یا پشت کمر فرد است.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *